Viser resultater 1 til 8 af 8
Threaded View
-
16-08-06, 15:11 #2
Re: Retten til at (mis)bruge "systemet"?
Kære søde Anina
Jeg sidder målløs og med åben mund og læser det du skriver. Indholdet og hensigten er jeg slet ikke i tvivl om. Dette sker mange steder, men så er det bare med at være det rette sted på det rette tidspunkt.
Jeg har selv en nabokone, der kun lige har arbejdet, så hun igen kunne få understøttelse. Hun havde juleassistance i en forretning hvert år, og det gav hende lige nøjagtig de timer hun skulle bruge for igen at gå på støtten. Sådan er det gået de 30 år, jeg har kendt dem.
Det er søde mnennesker, men har bil, stort hus og er langt ude på højrefløjen. Nu er konen gået på ovegangsydelse efter næsten ikke at have bidraget med noget til samfundet. Det er den samme problematik og som også sætter Kalis historie - lidt mere i relief.
Anina du burde skrive noget, du kan skrive noget andre får glæde af. Jeg er glad for du er på forum og skriver, men jeg kunne kunne også godt se dig forfatte en bog om noget af alt det du brænder for, altså på samme tid, som du er her. Dette projekt kunne jo blive et projekt til den dag, hvor kræfterne bliver mindre og du ikke skal arbejde så meget.
Godt gået min pige.
Knus Bea

Besvar med citat

Bookmarks