Kære gæst

Det du skriver rammer plet, i alt fald flere steder.

En forheværende alkoholiker sidder og rakker naboen og andre ned, der drikker. jeg fatter ikke hvorfor og jeg sidder og krummer tæer når sådan noget sker. Detter bare et lille eksempel, men jeg tror også du har ret i det du skriver.

Jeg har også spurgt fire mennesker hyvorfor de stemmer borgerligt, selv om de er ganske almindelige lønarbejdere. De tre af dem er gamle socialdemokrater, der er utilfredse med socialdemokratiets indvandrerpolitik. Den fjerde fik ljeg ikke så meget ud af ud over at han svarede at det var på tide danskerne vågner op og lærer at klare sig selv.

Til Aninas tro på at den almindelige Jensen eller Pedersen ikke kender til selvudviklingskurser, tror jeg ikke er helt rigtig ( flere og flere bliver konfronteret med udviklingen). Vi har en stor koncern i vores by, hvor der er mange ufaglærte medarbejdere, og jeg ved at der er selvudviklingsmoduler flettet ind i de kurser de er på.
Desværre tror jeg virksomhederne køber udviklingskurser på steder, der har udviklet kurser der tilgodeserpræcis deres koncern.

Nå det var bare lidt flere tanker!!!!!!!!!!!!!!!

Håber der kommer mange fler bud på dette emne.

Knus Bea