Viser resultater 1 til 5 af 5
Threaded View
-
16-05-06, 16:13 #4
Det er rigtig gode tanker, du har omkring denne forening - en forening som jeg sympatiserer fuldt og helt med.
Når jeg læser artiklen ovenfor, er min første tanke: "Hvorfor skal det absolut være så kulturelt og så "fint"? For at få mange flere kvinder på banen kunne jeg foreslå et arrangement som ovenstående afholdt i fx Chritiania eller et sted, hvor ganske almindelige borgere har deres gang. Det signalerer i hvert fald, at arrangementet er for alle, og ikke kun for kultureliten og dem der er "noget ved musikken".
Fordi det er overvejende er kendisser, der har stiftet foreningen, kan det, med sådan en artikel, godt virke som om de overvejende henvender sig til folk med de "rigtige" meninger og med den "rigtige" position i samfundet.
Så synes jeg, at et navn som fx "Frit Kvindeliv For Alle" lyder meget mere tiltalende, fordi det signalerer netop "alle kvinder". :P
Gi'r det mening? Det er nemlig skrevet i al hast, så hvis der er tvivl, vil jeg gerne uddybe senere. :PAlder er som at bestige et bjerg - man bliver nok lidt forpustet, men man får en langt bedre udsigt!

Besvar med citat

Bookmarks