Viser resultater 31 til 49 af 49
Emne: Blomster og farver
-
27-01-06, 14:13 #31
Hi hi....
Det nederste foto fra Afrika, er ikke mig, bare en tilfældig person i gadebilledet...
Efter de 350 fletninger er ude af håret, og det er naturligt, ligner jeg Sanne så meget at folk spørger om autograf....dog bliver de lidt
paf over at hende Sanne klær' sig som Madam Mim....
Joanna
-
27-01-06, 14:15 #32
Nej nu har du sat et andet foto ind.... Og det er mig....med fletninger...
Joanna
-
27-01-06, 14:21 #33
-
27-01-06, 14:23 #34
Jeg tjekkede bare
Oprindeligt indsendt af Joanna
....om du var hmm.... vågen?
Alle kan altid sende en kommentar til os, ved at klikke HER!
-
27-01-06, 14:52 #35
Jo jo.... Jeg er HELT vågen....
Men måske du IKKE er helt vågen??? :idea:
Fordi du har nu byttet lidt rundt på tekst og fotos ang. Sanne og Madam Mim
Joanna - der smiler meget bredt :mrgreen:
-
27-01-06, 15:59 #36
Hmm... nu kan jeg jo ikke bytte dem om igen, for så er der ikke en sjæl, der kan hitte ud hvad det er, som foregår her ....
Alle kan altid sende en kommentar til os, ved at klikke HER!
-
27-01-06, 16:07 #37
Nej, det har du nok ret i
Nu må vi bare håbe på at Sanne Salomonsen bærer over med dig, og det ikke ender med et sagsanlæg for personlig krænkelse
Knus
Joanna :mrgreen:
-
27-01-06, 16:16 #38
Kære Anina
Tak for valmue marken, det er præcis sådan en der kan gøre mig blød i knæene, hvis den så er blandet med kornblomster, så er billedet perfekt.
Ja det med enspænderen det er måske heller ikke forkert,men jeg glæder mig over at være iblandt en masse af dem her i forum.
Knus Biddi
Biddi fra Bornholm
-
27-01-06, 16:50 #39
Nej hvor er hun sød hende i den grønne kjole :P hun minder mig om en ,men lige iøjeblikket kan jeg ikke finde ud af hvem det er, det må jeg tænke nærmere over.
Hvis det er Joanna, så har du ikke noget at være ked
Knus Biddi
Biddi fra Bornholm
-
27-01-06, 20:26 #40
Jeg er lige kommet hjem fra min far og veninden.
Jeg går så ind på forum og finder frem til alt det sjove denne tråd har " kastet" af sig". Sjovt og dejligt når noget seriøst får et islæt af Vrøvle - vrøvle - sjovt og hyggeligt at komme hjem til.
Knus Kip
-
27-01-06, 23:53 #41
Kære Kip
Håber du har haft en god dag og aften...
Det unikke og helt fantastiske ved dette forum er jo, at her er plads til stort og småt, skidt og godt....
Ja, vi vrøvler og pjanker.... bag de alvorlige tanker....
Knus
Joanna
-
28-01-06, 10:12 #42
Kære Joanna
Jeg har været inde på andre forum og vors forum er helt unikt. Jeg skal ikke læse længe for jeg mærker " atmosfæren".
Her er trygt og sjovt at være, her passer vi på hinanden.
Knus Kip
-
28-01-06, 10:54 #43
Hej tøser-
Det er nemlig det der skal være plads til ---alvor og underholdning---vi har brug for begge dele. Det jeg synes adskiller dette forum er --bl. andet- at man mærker at man mener det der skrives, og der ligger varme hjerter bag - det er ikke bare tom snak. Knus Fleur
-
28-01-06, 13:44 #44
Ja Fleur, det er som om humoren også har fået sin plads her.
Det er meget sjov at der ligesom kommer ansigter på de forskellige beskivelser i kommer med af jer selv, jeg giver Kip ret jeg morer mig også,de billeder jeg har haft før beskivelserne er faktisk meget lig dem jeg har nu.
Knus Biddi
Biddi fra Bornholm
-
28-01-06, 16:28 #45
I mine "øjne" - Biddi - har også du altid været et smukt menneske. jeg er bare ked af, at du så tit er plaget, at der nødvendigvis må komme skår i enhver glæde - i hvert fald mens det står på
Oprindeligt indsendt af Biddi
Til alle piger.... jeg har HER "plantet" en anden tråd, lidt i stil med denne og håber, at I gider "lege" med.... det er ikke blomsterne længere, men hvem vi savner af mennesker, vi ikke er/var i familie med....
Knus og tanker
"Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright
-
28-01-06, 17:05 #46
Jeg har længe surfet på forskellige fora, men efter en tid begynder det at være ret så ensformig og kedeligt. Her er det anderledes. Der er altid noget, som fanger opmærksomheden og det er ikke altid kun nye indlæg med mest gods i. Når der er for fladt de andre steder kommer jeg her og ikke forgæves
Oprindeligt indsendt af Anonymous
.
Tak fra Rosa
-
02-02-06, 20:36 #47
-
02-02-06, 20:53 #48
Kære Anina
Jeg sidder og nyder disse billeder. Du er bare så god til det med at sætte billeder ind, det er med til at skabe en god stemnig herinde. Der er noget jeg skal lære når jeg engang kommer i det " tekniske hjørne" hi - hi, hvis jeg nogen sinde gør det?????????????
Knus Kip
-
03-02-06, 16:09 #49
tusind tak, men jeg er nok mest betaget af de røde, jeg er fuldstændig vild med den blomst.
Knus Biddi
Biddi fra Bornholm
Besvar med citat

... den breder sig ved at smide frø hvor end det passer den - men væ den, som prøver at plukke dig eller plante dig om efter forgodtbefindende..... så visner du og bliver ulykkelig. Biddi 

Bookmarks