Viser resultater 1 til 20 af 20
Emne: Fra Bea
Threaded View
-
23-01-06, 16:56 #7
Kære Joanna
Jeg har været på rejse og " Sikken rejse"
Jeg hørte hele cdén, og hvor var det dejligt. Jeg tror jeg fik mest ud af den rejse, hvor jeg gik over regnbuen, rejsen langs og rejsen i træstemmen langs floden.
Til sidst fortalte du om den gylne mandarin, og det var fantastisk. Jeg blev så glad for mandarinen, at jeg knap turde sende den videre. Det var vidunderligt, og jeg sendte mandarinen videre og den var i mit indre igen, så snart jeg vågnede. Jeg vilo prøve igen i aften.
Mandarinen kunne ikke sende varme i mine fødder. Mine fødder var kolde inden jeg gik i seng. Ellers formåede den gyldne mandarin at sende varme, de steder den blev sendt hen, også der hvor jeg selv sendte den hen. I dag har jeg det bare sådan, at jeg ikke kan få nok af den mandarin. Du har givet mig en gave via den gyldne mandarin. Jeg har via cdén fået hjælp til " det", som jeg ikke kan finde ud af at læse mig frem til. Det er som om jeg ikke ved egen kraft kan komme i gang med det som jeg søger efter. Det er som om jeg har mistet evnen til at læse noget grundigt igennem.
Noget jeg har tænkt på bagefter er, at jeg havde meget svært ved at pege på noget, som vil gøre mig rigtig lykkelig. Jeg tror det var under rejsen på floden jeg blev konfronteret med dette. Der var et tankemylder uden lige. Jeg tænkte faktisk først på penge, og så kom alle tankerne om at være rask, glad, kunne give kærlighed og kunne finde ro og alt det jeg føler jeg mangler noget af.
Det undrer mig meget at det med penge dukkede først op. Jeg ønskede ikke at blive rig, men at have penge til at klare mig. Det betyder altså mere end jeg lige troede. Måske har det noget at gøre med, at jeg var ved både at miste understøttelse og sygepenge. Jeg ved bare jeg skal se og få lidt styr på min fremtid. det håber og tror jeg på at vusaliseringen kan hjælpe mig med.
Visualiseringen består jo også af at overstige nogle problematikker, " det er bare så spændende"
Hvis du har kendskab til en cd, som kan hjælpe endnu et strykke på vejen, vil jeg gerne købe den og hvis du selv har lavet noget mere vil, jeg også gerne købe det.
Du har en vidunderlig stemme, og jeg var meget spændt på at høre din stemme. Den var faktisk som jeg havde forestillet mig, klar og blid.
Jeg glæder mig allerede nu til at høre cd´en igen.
Jeg skriver lige og fortæller, når jeg oplever noget igen.
Knus Kip

Besvar med citat

Bookmarks