Citer Oprindeligt indsendt af Anina
Citer Oprindeligt indsendt af Fleur
Jeg skal jo have fundet en levevej. Vil nogen hyre mig? Fnis og pjat fra overtræt Fleur, Godnat.
Hmm.... Fleur

Hvorfor taler du ikke med din datter om at blive lært op i at drive en lille internetbiks, så hun kunne få den hjælp til det praktiske og du en god "efteruddannelse" som du selv kunne styre en gang i fremtiden, så de kunne rende dig noget så grusomt med deres ikke eksisterende flexjobs, som så måske først dukker op når det ikke længere giver nogen mening?

Når det så kører på skinnerne og begynder at kaste af sig - kan du sagtens omregistrere dig og blive selvstændig... det kan man nu uden at miste anciennitet og retten til efterløn m.m. En anden sag er dog, at det er ikke sikkert, at du overhovedet gad gå på efterløn eller pension så hurtigt - hvis du havde en god hjemmesyssel i baghånden, på sigt måske sammen med din gode mand... Hvad siger du så?

Knus
Anina
En flov Fleur har først set dette svar nu. Jeg var ved at lede efter Biddis smoothies opskrift!!! Jov Anina, der er ikke noget jeg hellere vil, der er bare ikke gang nok i den biks endnu ---planen har været i mit hovede. Bare der blev solgt lidt mere- så skulle vi nok få gang i den. Problemerne dermed er at få en kundetilgang - der er lidt - men det er svært at finde ud af hvad folk egentlig vil have ----lige nu stikkes fingeren i jorden for at finde ud af det. Jeg tror godt vi kunne få det til at køre, - når den blev kendt nok. Ideen har været i baghovedet længe. NU HAR jeg først læst det!!Knus Fleur