Viser resultater 1 til 5 af 5
Emne: Forgæves?
Threaded View
-
31-12-05, 14:01 #3
Kære Ensom
Jeg sidder og leder efter et indlæg, som ikke kan huske, hvem der har skrevet eller hvem der har bragt det på dette forum. ( måske er det slet ikke på forum jeg har læst det)
Indlægget handler om tilgivelse, og har holdt mig vågen det meste af natten. Jeg har reflekteret, lige netop fordi jeg har et menneske som jeg gerne vil tilgive.
Dette menneske er nu tilgivet. Jeg har nu set muligheden i at skelne mennesket og dets handlinger. Jeg har tilgivet det ene menneske, men jeg akcepterer stadig ikke dets handlinger. Sådan har jeg siddet og filosoferet det meste af natten
Dette svar er måske for diffust lige nu, men tilgivelse har også noget at gøre med livskvalitet og ensomhed at gøre. Vi skal tilgive andre, for selv at få fred i sjælen, ellers ender vi som mennsker med hjerter der er hårde som sten ( i. Anina).
Når jeg har lidt bedre tid, vil jeg lede efter artiklen om tilgivelse og bringe den på forum. Måske har jeg læst det i forbindelse med min søgen efter noget der handler om reiki healing?
Så kære ensom. Jeg tror ikke slaget er tabt for det enkelte individ, men om det lykkes at redde hele danmarks befolknig fra ensomheden, stiller jeg mig også skeptisk overfor.
Du ønskes et godt og lykkebringende nytår.
Knus Kip

Besvar med citat

Bookmarks