Viser resultater 1 til 5 af 5
Emne: Biddi
Threaded View
-
29-12-05, 12:56 #2
Kære Anina
Det med en dynamodrevet cykel til naboen
den morede jeg mig ekstra over, du må være synsk for han er stærkt overvægtig
desuden er han taxavognmand, så han får ikke siddet meget på en cykel
men din ide er glimrende.
Jeg klarede juleaften, som sagt strømmen holdt og ænderne fantastiske, ungerne dejlige, gaverne elefantøse,ja der var ikke noget, der kunne være bedre. Vores 2 drenge går meget højt op i at give, de gør meget ud af det. :o Den lille, ja så lille er han ikke længere, men titlen beholder han alligevel, men han har altid tjent sine penge selv og selv kørt i byen og købt julegaver til hele familien. Han går så højt op i det, at han på et tidspunkt næsten altid får fortalt hvad tingene har kostet, jeg tror han nok skal komme langt engang for pengene bliver ikke givet ud så let. Men han havde købt en dejlig bradepande til mig og en fin trøje til sin far, og storebror fik en dejlig varm hue med pels i, den er rigtig god idag, hvor sneen er faldet i store mængder.
Du har ret i, at min tilstedeværelse i december var lidt ringe, men jeg kan vel indhente det forsømte i det nye år. Desværre fik jeg nogle kedelige dage med migræne i dagene fra d. 22 og 3 - 4 frem, så det satte skår i glæden, når sådan en benspænder også ville være med, men det kender du selv alt for godt :twisted:
Det lød som om i også havde hygget jer hinsidans, du og din søn
i kommer ialtfald nemmere og billigere over end vi gør
vi måtte give 318 kr. pr voksen retur på vores indkøbstur til Ystad, det er sådan at min søster stadigvæk er helt bleg
før i tiden , ja det var da jeg var barn tog vi tit til Ystad og handlede, da kostede en 10er, men de tider er forbi.
Du kan tro, jeg skal nok berette om mine tandlægebesøg, og nej de er ikke for kedeligt, men jeg vil huske at tage en snaps, som du sagde før hver behandling
Min tandlæge nævnte sjovt nok ikke den del af sagen, men hun er bornholmer, og vil vel ikke dramatisere tingene
men jeg har den holdning, at man ligeså godt kan forebygge, hvis det er muligt.
Rigtig mange knus
Biddi
Biddi fra Bornholm

Besvar med citat

Bookmarks