Viser resultater 1 til 5 af 5

Emne: Fra Fleur

Guest avatar
    Fleur Gæst

Standard

Det siges at man ikke skal sige sine ønsker højt - for så bliver de ikke opfyldt. Men jeg vover det alligevel - for Jer allesammen.
    Om det bliver en god Jul - ja, det gør det vel for os alle- der hvor vi er. Det er for mig ikke så væsentlig.
    Men jeg vil sådan håbe for Jer alle/os alle at vi får et rigtig godt 2006 - allesammen. Med godt helbred og gode oplevelser - og fred i livet.

Knus Fleur GODT NYTÅR!!!

Registreringsdato
    Feb 2005

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Fleur
    Det siges at man ikke skal sige sine ønsker højt - for så bliver de ikke opfyldt. Men jeg vover det alligevel - for Jer allesammen.
    Om det bliver en god Jul - ja, det gør det vel for os alle- der hvor vi er. Det er for mig ikke så væsentlig.
    Men jeg vil sådan håbe for Jer alle/os alle at vi får et rigtig godt 2006 - allesammen. Med godt helbred og gode oplevelser - og fred i livet.

Knus Fleur GODT NYTÅR!!!
    Du bedste og rareste kvindemenneske Fleur

Vi nægter at bukke dybt nede i støvet for den lille frygt, at Skæbnen vil hævne "ubeskedne" ønsker og drømme.... herinde i hvert fald.

Derfor skal du ikke alene have tak for dit storsind og dit store, gode hjerte du har så gavmildt delt af med os sålænge vi har "kendt" hinanden - men du skal også have mine/vores bedste ønsker om, at alt det du nogensinde turde drømme om vil gå i opfyldelse hurtigere end du regner med.... Vi er jo her en del nærmest "clairvoyante" så det er nemt nok at forudse .

Tak for i år Fleur og tak for de alle næste

Admin
    Alle kan altid sende en kommentar til os, ved at klikke HER!

Registreringsdato
    Apr 2005
    Lokation
    københavns amt

Standard

Hej Fleur rigtig god jul og et lykkebringende nytår og tak for det gamle år vi har haft sammen knus laura
    Hvor intet vover intet vinder

Guest avatar
    Jeanne Gæst

Standard

Hej Fleur.
    En glædelig jul og et lykkeligt nytår ønsker jeg dig Knuz fra Jeanne.

Guest avatar
    Fleur Gæst

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Jeanne
    Hej Fleur.
    En glædelig jul og et lykkeligt nytår ønsker jeg dig Knuz fra Jeanne.
    Tusind tak og i lige måde -søde! Knus Fleur

Bookmarks

Regler for indlæg