Hej Laura
Nu har jeg kigget lidt på din drøm/drømme, du skriver ikke så meget, og for at give dig en mere præcis og ”saglig” tolkning burde du sidde overfor mig, så jeg havde mulighed for at spørge ind til dine følelser under og efter drømmen… Det er nogle stærke drømmesymboler der optræder i drømmene, som fortæller at du er i kraftig udvikling, rent følelsesmæssigt, arbejder du meget med dig selv…

1. drøm
Slangen i drømmen repræsenter forvandling/transformation, i drømmen får du at vide den ikke er giftig (altså ikke farlig, og du kan være helt tryg) - ydermere er denne slange hvid,
farven hvid symboliserer blandt andet uskyld, renhed, og fred.
2. drøm.
Her optræder døden, som symboliserer, ny begyndelse (nyt liv) dit barn og barnebarn dør, og du trøster…
Sammenholder jeg disse to drømme, forsøger din underbevidsthed at kommunikere til dig at du er under udvikling, og du skal ikke frygte dette, du vil få mere fred = overskud, og igen hvis jeg sammenholder dette med symbolet død = ny begyndelse i din anden drøm, fortæller drømmen dig, at du vil få mere overskud til at tage dig af dine nærmeste (du trøster)

Håber du kan bruge dette? Ingen drømme er det rene volapyk, og som jeg ser din drøm,
er den både en meget positiv og på alle måder kraftig tilkendegivelse af du er på rette vej…

Kærlig hilsen
Joanna Sol