Viser resultater 1 til 20 af 20
Emne: Kviksølv..... omsider!
Threaded View
-
07-12-05, 11:17 #3
Hej Biddi
Oprindeligt indsendt af Biddi
Det eneste som interesserer mig
er, hvornår og hvor meget kan du få i erstatning, så du får penge til at få din mund renset for kviksølvplomber..... eller få belånt skorstenen....hvad ved jeg - bare man får sig selv ud af denne satans kviksølvfælde ....
Vi har allerede skrevet om det med Biddi og flere, bl.a.:
Jeg tør vædde på, at jeg nok er et særtilfælde i vores generation og at de fleste ellers - vandrer igennem livet med munden fyldt med kviksølv, hvilket årene igennem mere og mere ødelægger vores velbefindende og påfører os skader på helbredet og sindet - ingen kan diagnostisere korrekt, fordi alle læger leder i forkert retning.
Oprindeligt indsendt af Anina
Jeg vil gå så langt som til at påstå, at de fleste af alderdommens intelektuelle, mentale og emitionelle unåder stammer fra giften i munden. D.v.s. det som man anser for "normal" alderdomsforringelser - kun delvis er fremkommet som en naturlig del af aldrings processen. Resten... det meste - er os påført som virkning af kviksølv på vores organisme.
Jeg gad vide, hvor mange sølvplomber har Fleur, Bodil og Kip mon....?
Jeg har surfet forbi nogle oplysende link på Nettet fordi jeg vil gerne se om der måske bor en "økologisk" tandlæge på Bornholm....? Den tandlæge, der har fjernet mine sølvplomber, Lichtenberg .... har en hjemmeside http://www.kviksoelv-fri.dk/ . Jeg ved ikke hvor dyr eller billig han er, men jeg ved, at jeg aldrig nogensinde har betalt en bunke penge for noget SÅ vigtigt og effektivt. Jeg vil gå så langt, som til at sige, at denne disposition har med en allerstørste sikkerhed REDDET MIT LIV.
Bare skriv: "kviksølv i tænderne" på Google... så kommer flere hits på dansk.
Biddi
Jeg håber, at hvis det trækker ud for længe og "undersøgelseskommisionen" giver sig selv (for)god tid - at du under alle omstændigheder vil overveje alternativer.... Vi har 20, 30....40? gode år tilgode endnu og vi har brug for at være ondsfriske, kvikke og smarte - hvis alderdommen ikke skal udvikle sig til en pine, en forbandelse eller en endeløs række af depressioner. Vi bliver hverken ondsfriske, kvikke eller smarte med det stads i munden - det er sikkert og vist
Med masse af venskab og masser af tanker...
Anina"Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

) og tandlægen på skoleklinikken ville reparere det med "sølv" - sagde min søn højt og tydeligt "NEJ" medmindre hans mor sagde godt for det, hvilket hun så IKKE gjorde.... 
Besvar med citat

Bookmarks