Kære Kip

Jeg blev meget glad for dine ord, og kan jeg være medvirkende til at ”gøre en lille forskel” er mit mål nået. Jeg mener vi alle ”gør en lille forskel” - måske vi ikke altid kan se dette eller ved det selv, og så er det dejligt at få dette budskab fra et andet menneske… Det burde vi nok sige til hinanden lidt oftere.
Ang. din mands sygdom og andre omstændigheder der har medført forandringer i samlivet, eller i livet i det hele taget - kan virke så hårde og uforståelige, og til tider direkte uretfærdige. Men heldigvis medfører det ofte på sigt, en forståelse eller en form for ”nytænkning” - der kan bringe os mennesker gennem en hård tid. – Og med tiden nå frem til nye mål og værdier i livet.

At give din viden videre til dit barnebarn er den smukkeste gave du kan give, viden nedbrydes ikke, som materielle ting, viden er altid brugbar, og du videre giver indsigt og viden, ikke bare til dit barnebarn, som altid vil huske hvad du overbragte, men måske også til hendes børn… Og intet kan være smukkere…hvilken gave at give…og modtage...

Kærlig hilsen
Joanna Sol