Viser resultater 1 til 14 af 14
Emne: Symboler
Threaded View
-
01-12-05, 13:22 #8
Sv: Symboler
Kære Joanna
Lige nu tænker jeg på, at jeg faktisk nogen gange går med skyklapper. Selvfølgelig er der mange symboler, men jeg har det med at tingene ske uden at tænke videre over det.
Du er med til at give livet en anden dimension. Med dine indlæg fortæller du en masse, der ikke koster noget og beriger livet. Det er godt for mig, der øver mig på bare at " være" i stedet for at fare rundt i den forvirrede materielle verden.
Jeg har besluttet mig for, at jeg vil prøve at give mit lille barnebarn " viden" i stedet for bare at købe en masse materielt til hende. Det ville være dejligt at hun en gang foretrækker et liv med viden og fred i sindet, frem for det materielle ræs. Det er en stor opgave, men jeg er opsat på at prøve.
Jeg prøver også ihærdigt på at tale med min mand om disse emner, og jeg føler også det lykkes til en vis grænse. Desværre har vi været med i ræset i mange år, det er først de senere år, vi har gearet ned på det materielle.
Vi har været tvunget til at gøre noget andet på grund af sygdom. Min mand har også været meget syg, hvor vi var bange for at han forlod os.
Til tider er det godt at opleve noget, som forandrer vores tanker. Hvis jeg ser på det med positive øjne, har sygdommen gjort, at vi har fået øjnene op for andre værdier i livet, og det er slet ikke så tosset.
Så Joanna, " Du gør en forskel"
Knus Kip

Besvar med citat

Bookmarks