Hej Allesammen

Med hensyn til jordstrålers skadelige virkninger på Mennesker så har jeg beskæftiget mig med den slags i mange År. En anden ting der er lige så farligt er at installere Magnetlamper i børneværelser og soveværelse. Gør du det alligevel, så kan du være helt sikker på at du indenfor 1 År vil opdage at du vil pådrage dig en masse sygdomme du aldrig har drømt om.

Til dem der ikke tror på den slags, så vil jeg bare sige, at de så sandelig skulle prøve, at sove sådan et sted så ville de blive meget klogere. Jeg kunne fortælle om mange sådanne oplevelser, man skal aldrig afvise den slags som Humbug uden videre.

Hvorfor er der så mange syge i dette Land? Det er da fordi de plejer deres Bil bedre end dem selv. Hvordan skal celler kunne fornyes når de ikke får det materiale de skal bruge? Folk elsker deres læge, de stoler mere på Lægen og alt hvad han giver dem spiser de med glæde, og beklager sig bagefter. Jeg ser det hver dag hos de kunder som jeg pudser vinduer for. De kunne have det så godt, uden smerter hvis de bare gad at lytte. Husk på at folk sparer selv op til deres sygdommegennem hele deres liv.

Jeg kan fortælle jer om min oplevelse da jeg fik en blodprop i hjertet den 7 april i år. Jeg blev indlagt og fik sat en stent ind i højre hjertekranspulsåre. Jeg var indlagt i 5 dage i alt. Var hjemme i 14 dage så begyndte jeg at pudse vinduer igen. Jeg fik noget medicin der hed Plavix samt en hjertemagnyl. Plavix droppede jeg for 4 måneder siden, så begyndte jeg at tage mine egne produkter som jeg sælger. Jeg har aldrig haft det så godt, jeg kan gå op på 5 sal uden problemer.

Jeg står op kl.04:00 hver morgen og kl.=4:30 kører jeg til København, der er jeg klokken 6 morgen, hvorefter jeg sover lidt til jeg har den første Kunde kl 8. Dette er kun en ting jeg beskæftiger mig med en masse andre ting, det er ikke noget problem for mig, jeg er lige blevet 71 år. Når bare man tør tage et ansvar for sin egen krop, og ikke lægge det over på lægen. For han er nemlig ikke spor interesseret i at gøre dig rask, det må du endelig ikke tro. Ja jeg kunne fortælle mange af den slags historier.

Kan I have det så godt og Glædelig Jul til jer alle, også dem der slet ikke tror på noget som helst.

Hilsen Børge