Viser resultater 1 til 5 af 5
Emne: Hvor er det trist
-
02-11-05, 16:41 #1
Hvor er det trist
Jeg har ikke rigtig været på forum de sidste dage pga. af arbejde og anden travlhed (mine svigerforældrer har guldbryllup på lørdag, og der har skullet forberedes meget).
Kun for en kort bemærkning var jeg på forleden - men havde ikke tid til at læse alle indlæg...
Nu glædede jeg mig så til at komme ind og læse nye indlæg "siden sidst" - og hvad ser jeg!
Sally er væk!!!
Det er bare så trist.
Begrundelsen skulle være, at hendes mand ikke kan acceptere, at hun bruger tid her. Det lyder meget underligt efter et halvt år med masser af "aktivitet" fra Sallys side...
Jeg ved ikke, hvad jeg skal sige.
Hvis det stadig er muligt at få Sallys www-adresse, så vil jeg rigtig gerne skrive et par ord til hende. Kan det lade sig gøre???
Trist hilsen
Dinah
-
02-11-05, 17:49 #2
Re: Hvor er det trist
Hej Dinah
Oprindeligt indsendt af Dinah

For mig at se, har Sally svunget mellem 2-3 versioner af forsøg på en forklaring.... men jeg sætter mit lid mest til mandens ophævelser. Slet og ret så mener han vist nok, at han har gjort så meget for at få Sallys datter hjem fra faderen - at han nu har erhvervet sig retten til Sallys udelte opmærksomhed..... Jeg er også trist over hele denne affære, men jeg havde altså "advaret" hende gentagende gange om at det hævne sig, at hun tilbringer hvert et ledigt øjeblik herinde. Svaret var hver gang, at det skulle hun nok selv finde ud af.....
Jeg sender hjemmesidens URL via PB`er.
Hilsen
AdminAlle kan altid sende en kommentar til os, ved at klikke HER!
-
02-11-05, 22:17 #3
Kære Admin
Jeg har også læst de forskellige udlægninger her, og jeg må sige, at det virker frustrerende ikke at kunne gennemskue, hvad der er hvad
Jeg er kommet til at holde af Sally og vil derfor gerne sige hende tak for mange måneders godt samvær - og sige farvel.
Ih, hvor er jeg bedrøvet over, at det er gået, som det er!
Kh
Dinah
-
12-04-07, 15:26 #4
Ja , det var efterhånden længe siden og i mellemtiden er også Dinah faldet fra, som det også skete med Pipaluk
som følge af Sallys tilbagetræden.
Sådan en inderlig internetkontakt kan være ganske stærk og bærer de samme risci som kontakt ude i det virkelige liv, og når en, man er kommet til at holde af, pludselig er væk - kan man godt komme til at føle sig forladt eller overgivet. Godt vi er af den støbning vi er, hele det resterende bundt, og holder ved, selv om det går op og ned i det pulserende liv udenfor....
Jeg er dog glad for at Dinah fortsætter med at gå op i sin gerning som lærer og det ser ud til at hun lykkes at gøre en forskel hver dag for en flok børn, der uden hende ville helt sikkert ikke have samme chancer som enhver burde have ret til. Jeg genså hende i et ugeblad for nogle uger siden og at dømme af artiklen, er hun meget afholdt, af både eleverne, og af deres forældre.
Tillykke Dinah
Alle kan altid sende en kommentar til os, ved at klikke HER!
-
16-01-08, 12:04 #5
Da jeg læste Pipaluks indlæg om datterens svære tid - kom jeg (igen-igen) til at tænke på Dinah - en af den type lærere det burde være forundt hvert barn at kende i løbet af skoletiden....
Det er behageligt at tænke på, at der findes skolebørn, der kommer igennem skoletiden uden at have fået mèn ef det, takket være gode lærere, som Dinah.
"Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright
Besvar med citat

Bookmarks