Viser resultater 1 til 7 af 7
Threaded View
-
29-10-05, 08:36 #4
Selv ØV
Oprindeligt indsendt af Barbara
Barbara
Jeg får sååååådan en dårlig samvittighed over, at den indeholder denne hersens fluor.... og at du "troede lige...". Men i dette tilfælde havde produktet jo selv "fundet" dig og du kunne jo ikke vide, at fluor faktisk er meget skadelig på sigt.... det er der kun de færreste, som aner noget om - bare fordi tandlægerne pladderer for det.... men det gjorde de også (og gør fortsat!!!
) vedr. amalgam i tænderne, og får folk til, i årevis at går rundt og ånde kviksølvsdampe ind i sig selv OG til omgivelserne.... Meeeen, når en tandlæge skal til at reparerere en gammel (kvik)"sølv"plombe, eller blander en ny portion.... ja, så er der ikke de sikkerhedsforanstaltninger de ikke kan finde frem til dem selv.... men patienterne.....? Ja, de kan smutte ad helvede til, sålænge de betaler deres tandlægeregninger til tiden!! Føøøøøøøj!!! siger jeg bare!!
.... Først når man en gang stiller spørgsmålstegn ved det vedtagne og begynder tvivle på eksperternes ufejlbarlighed - begynder man at kunne opsnappe alternativt viden...
Jeg sige også "øv".... jeg kan nu bedst lide at bekræfte andres gode ideer... i hvert fald meget mere end det modsatte.
Knus
Anina"Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Besvar med citat

Bookmarks