Oprindeligt indsendt af
Joanna
Kære Sally
Nej, jeg tror nu ikke Pap har ”brug” for mig, men han kan godt lide at høre om hvordan vi lever i vores verden. Han har mange ugeblade, som jeg har taget med til ham – jeg tror han stadig kigger i dem – om aftenen inden mørket falder på, har vi tit siddet mange mennesker udenfor hans hytte og kigget i disse blade. Så fortæller jeg om vores liv i Europa udfra billederne, dette udløser både undring, hovedrysten og kæmpe grin…
De har jo ikke fjernsyn endnu, og mange kan ikke læse, og hvis de kunne har de andre vigtige ting at bruge deres få penge på, end at købe en avis, som også er svære at få fat i udenfor byerne. Jo jo, vi hvide er lidt skøre… og så har vi altid travlt…
Kærlig hilsen
Joanna
Hej Joanna
Så surfer man, så ser man noget, så kommer man i tanker om noget, så huske man dig, mangoer fra Pap og Pap him self .... og så finder man et billede som bringer din historie tættere, også selv om det højst sandsynligt er et helt andet sted end hvor Pap bor....

Knus til Joanna
"Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright
Bookmarks