Viser resultater 1 til 17 af 17
Threaded View
-
18-10-05, 13:31 #4
Kære Linda
Hvor det glæder mig at du kommer frem med dine oplevelser, for tro mig alle oplever vi
tilsyneladende ”uforklarlige” fænomener og hændelser. Men vi er alle så bange for at andre skal tro vi har ”lidt knald i låget” – derfor fortier vi vores oplevelser.
Jeg skal ikke gøre mig til ekspert, men din oplevelse med hjorten der kom til dig, sådanne dyr der dukker op har jeg tit hørt om. Som regel er det fordi de vil gøre opmærksom på noget, de kan også være en slags ”budbringer” – det var jo et meget
stædigt lille hjort, der ikke sådan ville lade sig forsvinde…
– det åndelige kan tage mange skikkelser.
At få en sidste kærlig hilsen fra et nært familiemedlem, sker rigtigt tit, at modtage et ”tegn” på at nu går vedkommende til den anden side, er vidunderligt smukt…
Ang. min ven, jo det var en lidt uhyggelig oplevelse, som faktisk udviklede sig. Til sidst blev han selv bange for hvad der skete med ham, og jeg fik trukket ham til en healer, dette hjalp dog ikke. Senere tog min ven til sit hjemland, hvor han ofte er på ferie (Jamaica) og opsøgte en mand, som fortalte at nogen i gennem længere tid havde forsøgt at overtage hans vilje gennem voodoo (ganske ubredt religion på Jamaica og blandt afrikanere) – han udførte nogle ritualer, og bønner, og ja siden fik han det bedre, og jeg har aldrig haft besøg af ham i mit soveværelse siden.
Kærlig hilsen
Joanna Sol

Besvar med citat

Bookmarks