Citer Oprindeligt indsendt af biddipigen
Hej piger
Nu opgiver jeg at få min creme fra norge,jeg har forespurgt pr mail mange gang,jeg har ringetog ringet en gang talte jer med den nye ejer,men efter det har han nu kun telefon svarer på,jeg mangler frygteligt min creme. Jeg kan tydelig mærke,at jeg mangler det hormon, jeg få mange hedeture og frem for alt søvnen er forstyrret, så er der nogen der kender et firma, hvor jeg hurtigt kan få min levering igennem, vil jeg blive så GLAD
knus fra mig
Hej Biddi
Jeg har nu lagt bestillinger hos adskillige netbutikker indenfor EU og begynder at sætte kryds i kalenderen. Når/hvis der sker nog - vil jeg lægge en besked her eller....som èn skrev på en anden debat - vil jeg tage Oslobåden, købe ind nok til et år og får en sejltur samt fred med i købet.

Min gynækolog har tilbudt mig syntetisk progesteron i tabletform. Da jeg så beskrivelsen af bivirkninger - har jeg taget mig til hovedet!! Listen er ålelang og med bivirkningsbeskrivelsen som får klimakteriegener til at lyde "paradisisk" i sammenligning. Man fatter bare ikke, at et ugiftigt plantepræparat er i den grad under lup, mens giftige syntetiske stoffer sælges frit på recept udskrevet uden dikkedarer....

Mange knus