Jasmin skrev.
Men på den anden side set, har jeg jo desværre selv været med til at bygge det op til at være sådan, fordi jeg gerne vil have "styr" på tingene. Det har jeg nok ikke troet han kunne . Nogle gange kan jeg se mig selv, som den "nye mor" , han har fået. Hvilken rolle at sætte sig selv i
Hej Jasmin. GOD SELVINDSIGT.
Ja, det har du ret i, sikke en situation at sætte sig selv i !!!! Jeg tror at vi er MANGE, der kender til den ....og som efterfølgende har fået travlt med at rette op på den misere.

Hvem kender ikke den lignende situation, fra sig selv eller andre, når man har fået barn:
Mor har svært ved at give barnet fra sig til far og lade ham komme til..."man kan jo meget bedre selv"! ( ) Barnet falder efterfølgende kun til ro hos mor, som senere bliver "majet majet træt"...og endnu senere ender med at skælde ud på manden, som sgu da heller aldrig gider deltage eller engagere sig

eller hvad med den her:
manden skal købe ind..hmm neej, ehhh, så skal man jo bare til at forklare, hvilke varer det skal være osv osv (som om !!)...neeej, ehh, hvor irriterende, men jeg må hellere (suk) gøre det selv.
Meget senere: man skal sgu da også gøre alting selv, hvis man vil have gjort tingene ordentligt!

(her ses bort fra de typer af hankøn, der ikke så meget som gider forsøge sig med fælles ansvar).

Jeg vil fortsætte med dagens dont; jeg skal arbejde 14-?,
Jeg arbejder også døgn

salsa 2 gange om ugen.
En skam vi ikke bor i samme by!
KH Sissan