Citer Oprindeligt indsendt af sine
Tænk, jeg troede du var i fuld sving med ProgestaCare der er noget jeg har misforstået.
Hej Sine

Det var let nok at misforstå, så meget og så ivrigt jeg talte om og anbefalede ProgestaCare. Nej, jeg har ikke selv brugt den endnu, men kendte længe til denne creme. Desværre har jeg ikke formået at tage mig sammen til at få VISA på mit Dankort og derfor blev det ved hensigterne, forde jeg ikke kunne betale med Dankort alene over Nettet. Så gik en tid og mere tid uden at jeg har gjort noget ved det - lige indtil nu, hvor du har fundet det sidste link. Lad os så se...i følge deres egne oplysninger på hjemmesiden burde jeg få min pakke senest i løbet af næste uge....og der er også påtide...jeg er begyndt at få hedeture igen, unaturlig ugidelighed og det er betydeligt sværere at se lyst på tingene - selv om det praktiske liv udenom mig selv aldrig har været bedre. Jeps, det kan ikke gå hurtigt nok med at begynde på "behandlingen" igen.

Den gamle creme har jeg ikke haft mere af i ca. 14 dage. At man kan have sine tvivl og derfor køber jeg ikke bare en ny tube berør på, at der ikke er mulighed for en nøjagtig dosering og at konsistencen er ikke god til min hud - og derfor kan jeg aldrig vide om jeg får nok eller ej. Det kan jeg helt sikkert bedre med ProgestaCare.

Vi "snakkes". Hilsen - Anina