Viser resultater 1 til 10 af 10
Threaded View
-
15-08-08, 13:27 #1
Et massage-sæde. En fed gave
Hmmm jeg prøver lige igen , jeg har altså lige skrevet det her indlæg en gang men har åbenbart kun gennemset det , og ikke sendt det

Ihvertfald kan jeg ikke finde det så bær lige over med mig hvis der er mere end et af dem (tror også jeg fik sat det i den forkerte kategori )
Nå men jeg har altså lige fået en fed gave af min søn det er sådan en her http://www.zoommagazine.dk/woman/artikel/7331.html
jeg har prøvet den et kvarter i dag men hold da op man kan godt blive helt bange for det gør skisme da ondt , men man kan bagefter mærke at det i den grad hjælper, og det må være et godt alternativ til fysioterapi (som lægerne vil have jeg skal have to gange om ugen men der er ikke nogen der vil betale regningerne ) så nu prøver jeg med det massage sæde
Datteren er lige kommet hjem og hun bliver også smidt i den et kvarter, det må være godt efter en dag hvor man har slæbt rundt på en tung skoletaske og hun cykler også i skole med tasken på ryggen , hendes nye cykel har ikke bagagebære så jeg skal lige have fundet på noget smart med en kurv på en eller anden måde , for det er nu ikke sundt at køre med den taske
jeg er spænd på at se om jeg kommer til at mærke nogen forandring efter et stykke tid med den stol , for hold da op man kan godt nok mærke det er løsnet når man lige rejser sig op , sådan en burde vi alle have
er ekstra glad for min unge i dag
Lignende emner
-
Konfirmand-Gave.
By Anne C in forum "Løst og fast" - blandet landhandelSvar: 6Nyeste indlæg: 23-03-08, 17:24 -
Livets gave (et digt)
By Anina W. in forum Dagens gruk!Svar: 0Nyeste indlæg: 02-04-06, 12:55 -
Hjælp til god massage
By Sally in forum Sundhed og sygdom - løst og fast om....Svar: 5Nyeste indlæg: 24-11-05, 14:09

Besvar med citat

Bookmarks