Viser resultater 1 til 30 af 32
Emne: "Halogen Oven Club"
Threaded View
-
14-08-08, 11:00 #31
Re: "Halogen Oven Club"
Selvfølgelig kan vi bruge det. Tak ViviFra Vivi:
Kære administrator
Erfaringsmæssigt kan jeg kun sige at jeg er typen der laver mad på gammeldags manér. Før Halogen ovnen var der Turboovnen, som steger efter nøjagtig samme princip, den fik jeg for over 20 år siden og jeg blev så glad for den, at jeg transporterede den frem og tilbage mellem vores lejlighed og vores kolonihave i 17 år. I år blev jeg enig med min mand om at vi måtte have en på hver adresse og jeg var heldig at købe en Halogen ovn på TV-shop. Så nu havde vi en hvert sted. Desværre sker der, at den gamle Turbooven går i stykker i sidste uge, øv, min mand prøvede om han kunne lave den, men nej - og TV-shop havde ikke flere.
Jeg kan kun sige om den slags ovne at de steger perfekte til stege, flæskesteg, culottesteg osv. og det er utrolig dejligt at der næsten ingen rengøring er ved dem. Hvem kender ikke den nye elektriske ovn der følger med det nye gaskomfur, fyldt med riste, skumle kroge og jeg ved ikke hvad, nej lad mig bede om en Halogen ovn og rengøringen er overstået på få minutter. Det er desuden en fryd for øjet at gå og holde øje med sin steg...
Hvis du kan bruge det til noget er du velkommen.
Tak for hjælpen
Vivi
Her lidt om en Mercola Turbo Oven, som dog nu sikkert er lidt mere moderne end for 20 år siden

Besvar med citat

Bookmarks