Viser resultater 1 til 21 af 21
Emne: Astrologi
Threaded View
-
12-04-08, 07:53 #1
Astrologi
Jeg var jo hos astrolog Karl Aage Jensen i går. Det var godt nok noget af en oplevelse
Jeg havde for et stykke tid siden skrevet til ham og fået et svar som viste sig at holde, så jeg skrev til ham at han fik ret, vi skrev så lidt frem og tilbage om jeg ville være med i en artikel i bladet Horoskop og det ville jeg jo gerne, så i går havde vi en aftale, jeg var meget spændt på det, jeg har aldrig været ved sådan en fætter før.
Det var faktisk lidt uhyggeligt
Først snakkede vi bare om horoskoper og stjernetegn, så begyndte han at fortælle mig om forskellige år i min fortid som har være turbulente, bla 83 (min mand døde) og 93 (jeg flyttede fra min lejlighed og kæreste pga vold)
Også år 2000 snakkede vi om og han lavede et operations horoskop for min datter og kunne se at lige den dag hvor hun fik fjernet mandler skulle hun bestemt IKKE have været under kniven, ifølge stjernerne var det en rigtig dum dag, han kunne også fortælle at vi alle 3 (søn, datter og mig) havde problemer med halsen, og datteren skulle passe på ikke at overbelaste halsen, så drømmen om berømt sangerinde er nok ikke lige den der går i opfyldelse
Men hun har kunstneriske evner så hun skulle nok komme frem.
Han kunne også fortælle mig at hun frem til august ville være meget utålmodig (ved jeg ALT om)
Mht mig fortalte han en del ang mit helbred, og gav mig nogle råd ang feks healing, han kunne også fortælle hvad år jeg fik psoriasis
og at i 2004 havde jeg fået en kronisk sygdom. Jeg ville få et heldigt år det næste år, både økonomisk og generelt.
Vi snakkede også om den 6. sans og jeg fortalte at da jeg skulle giftes i 1982 havde blomsterhandleren hørt forkert så i stedet for at lave en brudebuket havde hun lavet en bårebuket.... min mand døde 11 måneder efter... der fik han kuldegysninger
Så vi var vidt omkring, fik snakket en masse, jeg havde regnet med det tog en lille times tid, vi snakkede i over 1½ time.
Så fik jeg mit årshoroskop og han vil så sende artiklen til mig inden den kommer i bladet.
Nu skal jeg så nærlæse mit horoskop, det har jeg kun lige kigget igennem, men glæder mig til at smide mig i mit hjørne og rigtig læse det....
Men en meget spændende oplevelse!!Knus fra Helle

Besvar med citat

Bookmarks