Viser resultater 1 til 20 af 20
Emne: HAlloooo!!!!!!!!!!
Threaded View
-
29-03-08, 19:42 #1
HAlloooo!!!!!!!!!!
Skrevet af Bea: Man Okt 02, 2006 15:40Skrevet af admin: Jeg har en del af de slettede tråde liggende på det gamle forum. Disse vil jeg overføre ved at poste dem her i samme rækkefølge, de var postet dengang... Det vil tage hundrede år, men jeg gør det alligevel mellem 1-4 tråde hver dag fremover og indtil de alle er her, gældende til den dato vi flyttede forum.
Det er selvfølgelig "tilladt" at kommentere, selv om det er gamle tråde.....
Hjælp hjælp, jeg føler mig så allene herinde, ja jeg synes der er lidt kedeligt herinde :!: :o
Nå, men hvad går i forskellige og laver
: jeg går lidt og tænker på jer :!:
Jeg har haft min far og hans veninde på besøg i weekende. det har været rigtig dejligt. Som i jo ved, er far efterhånden meget svag både fysisk og mentalt, så jeg var bare så spændt på, om han kunne kende vores hus. det kunne han. Han havde nemlig et par af sine rigtig gode dage. Børnene, svigerbørnene og fars oldebørn var samlet lørdag aften til spisning. Weekenden var bare så vellykket at jeg som troede at det nok var sidste gang min far var her, går nu og tænker, at han nok kan komme en anden gang.
Hvordan går det med at læse Biografien om Gyldenkilde? er bogen god?
Jeg vil slutte for nu med ønsket om i alle fortsat må have en god dag. Håber at der snart bliver lidt mere liv i kludene :!:
Nej, jeg er sgu heller ikke selv alt for ihærdig, men det kommer nok på et tidspunkt fnis.........
Knus Bea

Besvar med citat

Bookmarks