Men hvad så når lysten udebliver?

Jeg er selv en nytilkommen her på siderne, men håber, at der er andre der, tør skrive om, det der sker, når lysten til sex ikke er tilstede, eller daler. Jeg ved jo, at det er et meget følsomt emne at debattere, måske især med en ny i dette forum*s*.

Det er jo sådan mange steder, at går det intime liv fint, prales der med det, går det derimod ikke så godt, så ties problemet ofte ihjel. Hvorfor nu det?
Jo, der er gået mode i at have et godt og spændende sexliv, livet igennem. Og det er blevet "in" at tale om det at have et sexliv, selv højt op i alderen. Problemet opstår så bare, når der ikke er "noge at prale af"!

Selv står jeg med problemet: har mødt mit livs kærlighed, har giftet mig med ham og så: lysten til sex med verdens dejligste mand daler, for næsten at forsvinde. hvor går man så hen? Til en sexolog til 600-700 kr i timen? Ikke med den indkomst vi har. Til vores egen privatpraktiserende læge og krænger det allermest private ud? Næh, ikke min første prioritet.

Jeg vil blive glad(ere), hvis her er nogen der har nogle gode erfaringer at øse af?