Viser resultater 1 til 10 af 10
Threaded View
-
01-03-08, 08:12 #1
Hvad er jeres fritidsinteresser?
Skrevet af Anne: Fre Sep 07, 2007 22:16Skrevet af admin: Jeg har en del af de slettede tråde liggende på det gamle forum. Disse vil jeg overføre ved at poste dem her i samme rækkefølge, de var postet dengang... Det vil tage hundrede år, men jeg gør det alligevel mellem 1-4 tråde hver dag fremover og indtil de alle er her, gældende til den dato vi flyttede forum.
Det er selvfølgelig "tilladt" at kommentere, selv om det er gamle tråde.....
Håndarbejde og andre fritidsinteresser! En god kategori, som jeg vil tage hul på.
Min holdning er, at det er uhyre vigtigt at have nogle gode fritidsinteresser, INDEN man forlader arbejdslivet. Måske er der ikke så meget tid, når man også skal passe sit arbejde, men derfor kan man alligevel godt finde det eller de områder, man kunne tænke sig at dyrke mere intenst, når den dag kommer, hvor man har oceaner af tid.
Jeg har afprøvet masser af ting op igennem mit voksenliv. Det meste blev droppet igen hen ad vejen - beklædningssyning, porcelænsmaling, maleri, papirklip og meget mere. Tilbage blev så de ting, jeg har mest lyst til at arbejde videre med, nemlig håndarbejde, som jeg har elsket siden jeg var barn - især patchworksyning og strikning - samt korsang, som jeg har dyrket i mere end 15 år - de sidste 10 år i mit fantastiske gospelkor.
Nyeste disciplin i mit fritidsliv er vinterbadningen og det sociale liv, der følger med der.
Hvilke fritidsinteresser her I andre? Er der noget, I brænder rigtig meget for? Det kunne jo være, det måske kunne sætte lidt skub i andre, der ikke rigtig kan finde ud af, hvad de har lyst til!
Knus, Anne
Alle kan altid sende en kommentar til os, ved at klikke HER!

Besvar med citat

Bookmarks