Skrevet af admin: Jeg har en del af de slettede tråde liggende på det gamle forum. Disse vil jeg overføre ved at poste dem her i samme rækkefølge, de var postet dengang... Det vil tage hundrede år, men jeg gør det alligevel mellem 1-4 tråde hver dag fremover og indtil de alle er her, gældende til den dato vi flyttede forum. Det er selvfølgelig "tilladt" at kommentere, selv om det er gamle tråde.....

Skrevet af Hejdien: Fre Okt 12, 2007 10:57

Helt ærligt prøv at se den her om højre og venstre hjernehalvdel

http://www.news.com.au/dailytelegrap...012895,00.html

og fortæl mig så om i ser den dame danse med uret eller mod uret ...

Kæresten er ved at være bange for sin forstand for han behøver kun at kigge væk et øjeblik så danser hun den anden vej *GGG*

Har sagt til ham at det vel ikke kan være så slemt, her danser hun MED uret og uanset hvor mange gange jeg går væk fra siden , eller prøver at fokusere og få hende den anden vej , så vil hun IKKE danse mod uret

Og det var mig der syntes jeg var så strategisk *GG*

Nå men når min søn kommer hjem så vil jeg ringe til ham og bede ham om at kigge på den....

Han er ikke kravlebarn , kunne ikke kordinere som lille , havde problemer med at tale og er 100 % venstre håndet, han var til en masse test som lille for at finde ud af om hans dårlige kordination var noget sygeligt.

Vi fik at vide at der faktisk ikke findes så mange venstrehåndet , der findes mange men tester man dem så er der som reglen lidt højrehåndet i det også , men han var altså 100 % venstre, og han er en smule farveblind også ..

Der fik jeg en lang forklaring (som jeg ikke kan huske det meste af nu) men det var netop noget med hans hjernehalvdele hvor der var byttet om eller noget i den stil , så jeg vil da se hvordan han ser den dame danse ... og prøver han så at bilde mig ind at hun løber frem og tilbage så slår jeg ham....

Prøv engang og se hvad hjerne halvdel i bruger