Viser resultater 1 til 9 af 9
Threaded View
-
13-02-08, 20:31 #1
Glad for, at her ikke vrimler med helt unge kvinder
Skrevet af admin: Jeg har en del af de slettede tråde liggende på det gamle forum. Disse vil jeg overføre ved at poste dem her i samme rækkefølge, de var postet dengang... Det vil tage hundrede år, men jeg gør det alligevel mellem 1-4 tråde hver dag fremover og indtil de alle er her, gældende til den dato vi flyttede forum.
Det er selvfølgelig "tilladt" at kommentere, selv om det er gamle tråde.....
Skrevet af Anina: Søn Feb 12, 2006 18:53 Emne: Glad for, at her ikke vrimler med helt unge kvinder
Derfor er jeg glad for, at her ikke vrimler med helt unge kvinder .... læst på en anden debat "i byen"...
Nej, jeg har ellers ikke noget imod unge/yngre kvinder.... men jeg bliver både harm og nedtrykt når jeg læser/ser/hører om, hvor meget man mener man bør gå op i udseendet.... Jeg vil nu til enhver tid foretrække et mentalt overskud og livsglæde, jeg måske ikke ville have øje for hvis jeg brugte oceaner af tid og penge alene på at pleje min krop og min garderobe.
Oprindeligt indsendt af XXXX
Jeg oplevet også ret ofte de tydeligt ringeagtende blikke, yngre og hovmodige kvinder sender mig IRL når jeg ikke lige præcist ligner et modebillede i et ugeblad.... og det værste ved det hele (for dem selv!) er, at de faktisk helt og holdent tror på, at de er så meget mere værd end mig og/eller andre uden den daglige fokus på udseendet og påklædning. Når jeg så efterfølgende tænker yderligere på det de lærer deres børn... piger og drenge - ja, så kan jeg godt gå hen og blive stiv af skræk over, at disse børn en dag de bliver voksne - vil gå ud i verden og vælger hinanden som man vælger varer på hylderne i supermarkedet.... efter hvordan de "tager sig ud" og ikke efter det de indeholder af menneskelige værdier
Alle kan altid sende en kommentar til os, ved at klikke HER!

Besvar med citat

Bookmarks