Viser resultater 1 til 7 af 7
Emne: Rygestop
Threaded View
-
11-02-08, 14:23 #1
Rygestop
Så nu kan jeg også kalde mig exryger
Røg min sidste cigaret lørdag d. 9. februar kl. 22 og jeg er overbevist om, at jeg aldrig vil ryge mer.
Det er virkelig en fantastisk oplevelse. Det er jo en proces, det at holde op med at være ryger. Der kører mange tanker igennem hovedet på EN og der sker så mange ændringer.
Det første jeg har bemærket, nu på andendagen, er at jeg er ved at få min lugtesans igen. Jeg har været med min veninde ude at gå tur ved Odense Fjord med hende og hendes store hund. Noget skal der ske, så jeg ikke tænker på smøger hele tiden
Nu da jeg er kommet hjem igen, blev jeg nødt til at skifte bluse, fordi den stank vældig meget af hund og det var ikke til at holde ud. bwadr
Jeg startede sidste tirsdag med at trappe ned og har lagt de penge til side, jeg har sparet. Det er allerede 100 kr og i næste uge bliver det nok det dobbelte, så vi skal til at nyde livet og omgive os med luxus.
Jeg er stoppet med at ryge ca. samtidig med at jeg er stoppet med Propranolol, så jeg føler mig hyper, men det har jeg det helt fint med ovenpå en vinter med en masse træthed.
Så nu strikker jeg en masse
og får gjort rent og ryddet op

Besvar med citat

Bookmarks