Viser resultater 1 til 9 af 9
Threaded View
-
08-02-08, 06:04 #1
Kosttilskud og blodsukker?
Efter jeg er begyndt på forskelligt kosttilskud er mit blodsukker steget noget igen, og jeg skal igang med at finde synderen.
Jeg var ellers kommet ned på omkring 9-10 stykker, men nu har det de sidste dage været om kring 12 igen, særlig søndag morgen var det HØJT helt på 15 nu har jeg så haft det omkring de 12-13 stykker i 2 dage, jeg har skrevet ALT ned jeg spiser og kan ikke finde synderen der, så jeg må prøve mig frem med kosttilskudet, det er jeg så ked af for jeg har mærket en posetiv virkning og har ingen ide om hvad det kan være, jeg håber lidt det kun er en overgang, og har i første omgang skåret ned på Scanalka fra 6 til 3 om dagen og forsætter med det en uges tid
Jeg tager så nu 1 D vitamin, 1 C vitamin, 1 Q10 med selen, 1 multivitamin, 1 B complex, 3 scanalka Senior mineral, 1 B12, 2 hvidløg og 4 ingefær og 2 fiskeolie. det er jo fordelt over dagen, de sidste tager jeg omkring kl 17.30.
Det vil jeg så prøve med i en uges tid og så se om mit blodsukker falder.
Lige da jeg startede havde jeg bare sådan kvalme, men det fandt jeg så ud af var fordi jeg tog nogle af dem sammen med mine morgenpiller altså INDEN morgenmad, og det er en dum ide
Så nu tager jeg mine sukkersyge piller, spiser lidt morgenmad og så kosttilskud, og det hjalp 
Jeg er også begyndt at svede en del mere, ikke ubehagelig over hele kroppen, men pludselig får jeg en dejlig varm fornemmelse i overarme, skulder og hoved og så sveder jeg, det går over i løbet af et par minutter, men kommer flere gange om dagen
: og får jeg ikke svedt ignnem om dagen så tager jeg natten til hjælp 
Det kan selvfølgelig også skyldes at overgangsalderen kigger frem igen, jeg har ellers kunne holde den på et plan jeg har kunne leve med, men der vil jeg nu nok lige op og have taget en blodprøve, sidst jeg fik taget den var der noget der kunne pege på overgangsalderen, men det kunne ikke påvises 100 %, så det kan det måske nu, det ville jo hjælpe på det hvis jeg kunne putte mine svedeturer i DEN kasse
Knus fra Helle

Besvar med citat

Bookmarks