Viser resultater 1 til 6 af 6
Emne: Bytte julegaver....
Threaded View
-
27-12-07, 11:52 #1
Bytte julegaver....
Hold da op mand!

Har alle mennesker mon, alle sammen fået forkerte gaver?
Jeg skulle bare handle nogle få dagligvarer på vej hjem fra jobbet. "Smutter bare i en fart i supermarkedet, få det overstået og så afsted hjem.... træt og... træt," var, hvad jeg omtrent havde tænkt, mens jeg susede hen ad motorvejen og "tænketræt" prøvede at huske, hvad det var jeg skulle have med hjem.... Hmm... det endte med, at jeg var inde i hele 3 supermarkeder og alligevel kom jeg tomhændet hjem
Der var så mange mennesker alle steder. Mennesker, der stod tæt som sild i tønden og ventede på, enten at deres nummer var kaldt op eller - stod de bare i en ålelange kø, der havde snoet sig, så en udenforstående ikke kunne se, hvor køen endte og hvem var den sidste. En forgård til helvedet, siger jeg bare!
Det endte også med, at jeg, alle tre steder, opgav at kæmpe mig frem til indgangene til butiksarealerne. Det var nærmest umuligt, medmindre man brugte albuer til alle sider.
SÅ meget, er der ikke nogen varer jeg har brug for, at jeg skal finde mig i at skulle skubbe mig frem i mylderet. Det så ud som om hele Danmark skulle bytte gaver og set i dette lys, tænker jeg så lidt nærmere over - hmm... hvordan var det, for så mange, at sidde i julestuen og pakke sine gaver op.... Lige nu føles det som om, de fleste julegaver man havde pakket ud, var forkerte. Hvis man skal dømme efter det hobetal af folk, der skubbede, råbte, skændtes eller bare så sure ud.
Jeg skal, i hvert fal ikke på indkøb foreløbigt! Ikke tale om. Hold da op
, hvor var det ubehageligt at blive klemt til og fra alle sider, mellem andre mennesker og - ikke kunne komme fri når man selv vil. 
Gad vide, hvordan de fleste så ud Juleaften, da de pakkede de "forkerte" gaver ud....? Og hvorfor mon køber så mange mennesker, så mange forkerte julegaver?
"Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Besvar med citat

Bookmarks