Viser resultater 1 til 10 af 10
Emne: julehilsen
Threaded View
-
22-12-06, 15:59 #1
julehilsen
Jeg vil gerne ønske alle Jer tøser en rigtig glædelig jul med Jeres kære, og jeg håber der bliver hygget og slappet af rundt omkring.
Tak for Jeres måde at være på, jeg har fået stor opbakning fra Jer i årets løb, det er guld værd.
Jeg har ikke fået julestress (endnu) mener jeg er godt med med det hele. Min søn og jeg skal hygge os juleaften, og 1. juledag bliver jeg jo 50, der kommer et par kolleger og naboen til frokost, så jeg har da haft en del mere at købe ind til end ellers.
Og nu skete det så, jeg har denne gang fri d.1.1. det glæder jeg mig virkelig til, tænk at kunne gå i seng i fyrværkeristøj, og bare kunne være ligeglad om jeg får sovet før meget sent.
og kunne drysse dagen af som jeg vil, en god travetur, nytårskoncert osv. jubiii
D. 13.1 har jeg taget en fridag, da skal jeg køre min søn til Kastrup. Han skal påmønstre på Sardinien (Cagliari) om aftenen. Det glæder han sig vældigt til, dels til at få afprøvet noget af alt det han har lært på skolen, men også til at lære nyt. Han skal sejle med Anna Maersk som sejler med containere til Jeddah, Shanghai, Hong Kong osv. Jeg synes stadig det er længe at være væk i 5 mdr. men det skal nok gå.
Her er som sagt styr på det hele, men hovedet er fuldt af en masse ting, ikke bare julen og nytåret som det velsagtens fremgår.
Juleknus og gode ønsker til alle

Besvar med citat

Bookmarks