Hej Bea

Den veninde du har, du skrev om engang... som du gerne vil "smitte" med "Internetitis" .... Jeg har spurgt mig for og har lige fået at vide, at der er en computer med skærm og tastatur jeg kan sende over til dig... hvis du fortsat er opsat på at din veninde skal have denne mulighed.

Sættet er brugt og ikke særlig hurtigt og skærmen er almindelig. Mere ved jeg ikke om det før på lørdag, når baduljen skal hentes hjem fra "donoren".

Vi har jo også haft Sys, der stod foran en skilsmisse hvor manden skulle nok flytte med sin computer. Måske gjorde han det så, for Sys har ikke været her siden... kan nok ikke komme på Nettet hjemmefra mere. Så nytter det nok også lige vidt at sende en mail...

Du har også skrevet vist nok, at din veninde har ikke råd til bredbånd, men en beskeden forbindelse kan man jo købe for små penge.... selv om "små penge" kan jo være mange ting, afhængig af hvad den specielle situation er.

Hvorom alt er - ved du nu, at der står en computer her til din veninde, hvis hun vil have den. Hun kan evt. bare starte med at lære at bruge den først - så kan det med bredbånd komme evt. senere....

Kram