Jeg kan lige så godt lægge allerede nu ud med, at hjemme hos os bliver der ikke mange synlige Julepynt, sammenkomster og andet Julestads..... ikke i år. Men vent lige med at spændere de mange trøstende ord I sikkert vil komme med hen ad vejen.....

....det er helt i orden med os.... i år har jeg været ude og handlet isenkram til køkkenet nok til mange års julegaver.... junioren flytter under eget tag og i denne anledning har hver eneste december dag været en "Juleaften". Jeg har ikke haft spænder-bukserne på i den grad i meget lang tid - om nogensinde....

....og om lidt pakker vi bilen og futter afsted til sønnike`s nye lejlighed hvor jeg vil hjælpe ham med at pakke ud, få sikkert på puklen for alle disse "unødvendige" anskaffelser og vende hjem i aften til den skinkesteg, som sat i ovnen med timer på - burde give os en steg med timian-svær og masser af god fond til årets bedste brunsovs. Med hasselbak-kartofler og en god klat af tyttebærsyltetøj - venter vi os et fyrsteligt måltid nå vi er tilbage engang i aften.

Af samme årsag er også julegaverne suspenderet i år.... men bare vent til 2006... så bliver Julen (igen) til et helt specielt højdepunkt i december og en anledning til, helt sikkert at kunne skrive om meget mere end i år.

Hvordan kommer det til at gå i de andre hjem i aften? Glæder mig til at læse alle beretninger - hvis I ønsker altså at skrive om det her

Det håber jeg

Mange kram fra Anina