Hvem har lyst til at overtage to hundedyre hudplejepræparater, købte af mig i foråret. Det viste sig hurtigt, at netop min hud ikke "gider" absorbere hverken ansigtsserum eller øjencremen. Begge dele er til natten og absolut rene. Jeg bruger aldrig fingrene når jeg skal ind i glasset for at få fat på en creme.... altid en ny og ren vatpind, for hver gang jeg skal have en ny klat...

Det første er:

Estee Lauder Advanced Night Repair 50ml/1.7oz
Estee Lauder Advanced Night Repair 50ml/1.7oz
Estee Lauder - Night Care 50ml/1.7oz
Protects against environmental elements Dramatically enhances skin's natural ability to repair its appearance See up to a 40% decrease in the look of lines and...
Producent: Estee Lauder
Model/Varenr.: 13548
585,00 DKK

... det andet:

Estee Lauder Advanced Night Repair Eye Recovery Complex
15ml/0.5oz
Estee Lauder - Eye Care 15ml/0.5ozHelps repair the appearance of past damage Protects skin from aging effects of environment Helps eye makeup easily to glide on Dermatologist, ophthalmologist teste...
Producent: Estee Lauder
Model/Varenr.: 27704
Pris: 426,25 DKK

Hvem kan bruge det? Man kan evt. smutte til Matas eller andet parfumeri på mandag og prøve en klat for at se, om huden "tager imod".... min gør ikke længere. Til gengæld går det udmærket med alle cremer fra helena Rubinstein... som før i tiden slet ikke ville "ind" i huden.... det vil de nu

Knus
Anina