Viser resultater 1 til 7 af 7
Threaded View
-
25-09-05, 10:36 #1
En ny fase i livet, venter om hjørnet
Jeg har nu læst stort set alle indlæg om overgangsalderens gener og ubehag med interesse, men efter endt læsning, sidder jeg jo tilbage med en gru, og en fornemmelse af at der venter mig noget meget negativt ud i fremtiden, når jeg træder ind i denne fase af kvindelivet, og det må vel ske inden for overskuelig fremtid, da jeg snart bliver 49 dejlige år.
Jeg har dog besluttet mig for at se frem til denne fase af livet med forventning om noget godt – jeg slipper for menstruation, der altid har givet mig smerter den første dag i perioden, og da jeg altid har blødt meget i mine perioder, ja så bliver det da herligt at slippe for dette engang i fremtiden.
Ligeledes vil jeg anskue mit liv fra en lidt anden vinkel, begynde at glæde mig til kommende børnebørn, og så småt begynde at ”planlægge” hvordan jeg kunne tænke mig at leve mit liv som moden kvinde, forsøge at opfylde nogle behov og ønsker, som jeg ikke har fået gjort endnu, så jeg ikke en dag når dertil hvor det er for sent, og sidder som gammel og tænker…. Hvorfor jeg bare i det mindste ikke forsøgte at leve mine drømme ud…..
Kærlig hilsen
Joanna

Besvar med citat

Bookmarks