Jeg kom i klammeri....
Jeg kom i klammeri med en mandchauvinist på en anden debat, hvor har rækkede ned på kvindelige bilister....
.....og jeg synes, at mit svar til ham passer fin også herinde:

Oprindeligt indsendt af
Anina
For tyve* år siden kørte jeg ræs fra DK til Østrig med en kæreste-aspirant og i hver sin bil. Kæreste-aspiranten har bedrevet det genistreg, at gøre nar af kvindelige bilister, præcist som her i tråden.
Vi kørte fra DK samtidigt. Han i en fjumset sport fra Peugeot, jeg i min tunge Jeep. Han kørte ganske vist fra mig i en fart efter at vi har kørt fra Puttgarden men allerede to timer efter har jeg i fuld fart passeret ham stående i nødsporet med motorhjelmen strittende i vejret. Det viste sig senere, at udfordreren havde hverken olie eller vand med.
18 timer efter afrejsen stod jeg i Passau, nybadet, med nyvasket bil og gumlende på en sandwich når kæreste-aspiranten nåede frem med strithår og en nærmest udbrændt bil man ikke kunne se farven på for bare støv.
Ja. Man kan køre bil og...man kan køre bil. Og nej, jeg blev ikke populær og det er jeg sikkert heller ikke nu. :mrgreen:
* Det var altså ikke for tyve men snarere for et par og tredive år siden
...Tiden går hurtigt...gør dèn.
"Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright
Bookmarks