Hej Alle!

Min datter og det lille barnebarn trives stadig, men nu, hvor han er 7½ uge, er min søde datter ind i mellem totalt udmattet af at passe og amme barn dag og nat!

Hendes søde kæreste tager en stor tørn, så snart han er hjemme fra arbejde, men det kan vist ikke helt gøre det. Han er lige startet i ny stilling efter barselsorlovens udløb... I hvert fald er hun nogle gange grædefærdig af træthed, for den lille sover ikke meget i løbet af dagen, og hun har ikke lige nogen tæt på til at tage over.

Ja, så er det jo, at jeg ville ønske, at vi ikke boede så langt væk... Jeg skulle gerne trille en tur med barnevognen eller på anden måde hjælpe, så hun kunne få sig et hvil...

Ingen tvivl om, at hun er en meget opmærksom og måske over-ansvarlig mor, der ikke tager helt let på tingene. Men det er også svært at stå alene med det gennem alle hverdagene - og den lille mærker nok hendes anspændthed.

Hun og den lille kommer over til os i næste uge - torsdag til søndag. Så må vi se, om ikke vi kan få hende til at slappe af og få nogle kræfter tilbage!
Jeg glæder mig RIGTIG, RIGTIG meget til at se dem igen!!!

Kh
Dinah

Ps. Tak for din søde hilsen, Jeanne! Du kan godt glæde dig til at blive mormor!!

Pps. Jow Sally - på et tidspunkt skal jeg nok forsøge mig med "det der med billeder"... , og så skal du nok få set mit køkken! Det er dog endnu ikke helt færdigt - tro det, hvem der kan!