Viser resultater 1 til 12 af 12
Threaded View
-
06-05-05, 13:27 #1
Søvnkvalitet, ProgestaCare...PB fra biddipigen.
Hej alle
Jeg har modtaget en PrivatBesked fa biddipigen vedrørende hendes erfaringer med ProgestaCare m.m. Jeg har spurgt om lov til at kopiere PB hertil og har fået et ja, men håber dog at biddipigen efterfølgende vil følge op på det herinde på forummet. Hendes erfaringer er meget vedkommende og interessante for flere end Admina
- det er helt sikkert...
bidipigen skrev:biddipigen
Skrevet:Onsdag, Maj 04, 2005 12:00
Emne: søvnkvalitet
Hej A.
Jegvil lige fortælle lidt om mine oplevelser omkring cremen, jeg vil sige i månedens 3 første uger sover jeg nogenlunde men men men ----
ca 1 uge hver måned har jeg faktisk ligget vågen hver nat,det er kort sagt et h----- , men jeg ved nu af erfaring,det varer en uge.
Jeg har overholdt den foreskrevne pause på cremen af en uges varighed, men der var en der skrev at hun ikke holdt pause, er det godt? Jeg husker fra den tid,hvor jeg menstuerede, at jeg også fik disse søvnløse perioder op til menstuationen, så gad vide om cremen ligesom skaber denne cyklus lignende tilstand.
Mon jeg skulle prøve også at køre igennem uden pauser, jeg bruger ved siden af progesta care også en oestadiol vaginal creme, den kan jeg simpelthen ikke undvære, så får jeg 100% sikkert blærebetændelse, jeg fik mit sidste kejsersnit læderet blæren, den blev syet så godt sammen det lod sig gøre, men historien gentog sig , da jeg fik fjernet livmoderen og æggestokke, så jeg er meget modtagelig for baktusser, og deraf følgende blærebetændelse
knus fra biddipigenAlle kan altid sende en kommentar til os, ved at klikke HER!

Besvar med citat

Bookmarks