Viser resultater 1 til 4 af 4
    Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    78

Standard Miljøgift fundet i Bjørn Borg-underbukser

Miljøgift fundet i Bjørn Borg-underbukser

Politiken skriver:

Underbukser af mærket Bjørn Borg er fulde af miljøgifte, og flere har fået udslæt af at tage dem på uden at vaske dem først. Læs mere...
    Hallo!!

Allerede som en ung pige har jeg fået besked på, at alle, alle, a-l-l-e, alle nye tekstiler - undertøj, sweatshirts, skjorter, bukser, bleer, babytøj, børnetøj, sengelinned - kort sagt: ALT, der er fremstillet af tekstiler (selv de syntetiske) er IMPREGNERET!!!

Årsagen er: opbevaring over ofte lange perioder og transport, ofte over lange afstande og forskellige klimazoner dvs. mug, parasitter m.v. Jeg har ALTID vasket ALT nyt først, før det blev taget i brug.

Vil det sige, at ikke alle gør det? Vil det sige, at folk ikke ved det, eller gider bare ikke ulejligheden, eller hva`?
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Registreringsdato
    Mar 2006
    Lokation
    Fyn
    Alder
    83

Standard Re: Miljøgift fundet i Bjørn Borg-underbukser

Jeg har også lært hjemmefra, at nye tekstiler er fyldt med diverse kemikalier, så derfor SKAL de vaskes før brug, så jeg kunne heller ikke drømme om f.eks. at hoppe i nyt undertøj eller sengetøj, før det er vasket.

At de unge åbenbart ikke gør det, må være et mangledende led i deres opdragelse - eller også er de bare for dovne.

Bare lugten af nyindkøbte tekstiler - bvadr

Anne
    Alder er som at bestige et bjerg - man bliver nok lidt forpustet, men man får en langt bedre udsigt!

Registreringsdato
    Jun 2007

Standard Re: Miljøgift fundet i Bjørn Borg-underbukser

Jeg må have fået en mangelfuld opdragelse, for det har jeg ikke lært hjemmefra.

Det værste er sengelinned, som kan være næsten "stift", når man pakker det ud.

Jeg har vist aldrig vasket nyindkøbte trusser, der var pakket ind... men jeg vil da helt klart vaske ALT i fremtiden.

Tak for oplysningerne.

"Gammeljomfruer er damer, som har hornhinden i behold" (Siw, 10 år).
    "Børn bader nøgne, men voksne vil helst skjule sine ældre dele." (Peter 8 år)
    "De ældre kan ikke få børn. Deres æggestokke er slidte, og desuden har mændene problemer med protesen." (Christian 8 år)

Registreringsdato
    Nov 2006
    Lokation
    Norge
    Alder
    70

Standard Giftige klær

Jeg fant denne i dag:

http://www.klikk.no:80/helse/article312686.ece

Og jeg som ikke ante noe om dette før det omtalt for noen dager siden.
    The Law of attraction: “Du bliver hvad du tænker”!

Lignende emner

1. Alice har fundet en nyhed...
    By admin in forum Overgangsalder og syntetiske hormoner
    Svar: 0
    Nyeste indlæg: 17-04-05, 13:47

Bookmarks

Regler for indlæg