Viser resultater 1 til 1 af 1
-
09-11-06, 13:12 #1
Synd vi er så berøringsangste... Nanna
Synd vi er så berøringsangste, at vi kun sjældent kommenterer andres betroelser/beretninger. Vi vil gerne surfe forbi, vi vil gerne læse med.... men at kommentere eller sige "tak for tilliden".... det gør vi ikke. Ikke så det egentlig betyder det store i hvert fald.... Synd for Nanna og andre i lignende situation.
Hmm.... 0 kommentarer siden januar 2006
Jeg ved ikke hvem Nanna er og hvor hun kan findes i dag. Måske ingen steder? Måske har sygdommen udviklet sig, så hun ikke selv orker at vedligeholde sin blog, eller - vedligeholder hun den ikke fordi der ingen kommentarer kom overhovedet, siden hun oprettede den....?
Vi er i den grad ensomme, næsten jo flere man omgives af - jo færre er der at tale med.... Selv forståelsen og medfølelsen - vores for andre - får os ikke til at bryde igennem og svare, hvad nogle få af os hudløst forsøger at kalde efter.
Oprindeligt indsendt af Nanna
0 kommentarer
Oprindeligt indsendt af Nanna d. 17.01.2006 - 11:45
0 kommentarer
Oprindeligt indsendt af Nanna d. 17.01.2006 - 12:13
• Tak for at du viser mig tillid og læser mit indlæg. Jeg håber, at mine indlæg kan hjælpe med at bevare håbet om bedring.
• Jeg har studeret lavt stofskifte og behandling med "naturlig thyroid" på fuldtid siden 2005. Jeg skriver selv de fleste af mine tekster, på baggrund af kilder arkiveret i respekterede, konventionel-medicinske databaser.
• Kommentarer er desværre lukket p.g.a. spam, men du kan kommentere i alle emner i "Stofskifte-butikken" ved at benytte Kontakt os.
• © Til Stofskiftesupport.dk: undlad venligst at "låne" vores tekster. Læs venligst om vores Ophavsret og Copyright.
• Alle, der ønsker et indblik i menneskelivet med stofskiftesygdom - er velkommen til at læse i over hundrede tusinde af personlige indlæg på vores anden hjemmeside - Forum for Stoffskiftesykdommer i Norge.♥
Besvar med citat

Bookmarks