Viser resultater 1 til 2 af 2
    Registreringsdato
    Nov 2006
    Lokation
    Sjælland, DK
    Alder
    74

Standard Gid Fanden havde Graves og Basedow

Gid Fanden havde Graves og Basedow
    Af Erik Mortensen

Citer Oprindeligt indsendt af Erik Mortensen
    Før jeg blev syg, tog man i min verden på arbejde selvom man egentlig ikke var i stand til det. Jeg havde ikke så meget til overs for folk som lagde sig syge med lidt snue, kun et brækket lårben kunne retfærdiggøre, at man tog nogle fridage. Min verden var firkantet og sort/hvid, men jeg vidste ikke bedre. Jeg anede ikke, at menneskers adfærd kunne være styret af en allerhelvedes dårlig dag – på grund af en sygdom. Jeg husker en kollega, som over to omgange blev behandlet for kræft og gik på arbejde medens han var i kemoterapi. Jeg kunne ikke forholde mig til det, syntes et eller andet sted at det var stærkt, men jeg vidste ikke i hvilken udstrækning han led alle helvedes kvaler, trods det faktum, at han lugtede ganske forfærdeligt af stoffet han var blevet pumpet fuld af, og at jeg blev helt dårlig ved at være i samme rum som ham. Senere følte jeg på egen krop hvad det vil sige at være helt ude på overdrevet og miste grebet af tømmerne der holdt livets heste i ave.
    Læs hele beretningen her: http://www.nyvej.dk/mortensen/graves.htm
    Tak for at du viser mig tillid og læser mit indlæg. Jeg håber, at mine indlæg kan hjælpe med at bevare håbet om bedring.
    Jeg har studeret lavt stofskifte og behandling med "naturlig thyroid" på fuldtid siden 2005. Jeg skriver selv de fleste af mine tekster, på baggrund af kilder arkiveret i respekterede, konventionel-medicinske databaser.
    Kommentarer er desværre lukket p.g.a. spam, men du kan kommentere i alle emner i "Stofskifte-butikken" ved at benytte Kontakt os.

© Til Stofskiftesupport.dk: undlad venligst at "låne" vores tekster. Læs venligst om vores Ophavsret og Copyright.
    Alle, der ønsker et indblik i menneskelivet med stofskiftesygdom - er velkommen til at læse i over hundrede tusinde af personlige indlæg på vores anden hjemmeside - Forum for Stoffskiftesykdommer i Norge.

Registreringsdato
    Nov 2006
    Lokation
    Sjælland, DK
    Alder
    74

Standard Re: Gid Fanden havde Graves og Basedow

Graves' disease CureMovie part 1

Graves' disease CureMovie part 2

Graves' disease CureMovie part 3

Graves' disease CureMovie part 4

Søg efter flere videoer om sygdommen på Youtube med søgeord: Graves' disease
    Tak for at du viser mig tillid og læser mit indlæg. Jeg håber, at mine indlæg kan hjælpe med at bevare håbet om bedring.
    Jeg har studeret lavt stofskifte og behandling med "naturlig thyroid" på fuldtid siden 2005. Jeg skriver selv de fleste af mine tekster, på baggrund af kilder arkiveret i respekterede, konventionel-medicinske databaser.
    Kommentarer er desværre lukket p.g.a. spam, men du kan kommentere i alle emner i "Stofskifte-butikken" ved at benytte Kontakt os.

© Til Stofskiftesupport.dk: undlad venligst at "låne" vores tekster. Læs venligst om vores Ophavsret og Copyright.
    Alle, der ønsker et indblik i menneskelivet med stofskiftesygdom - er velkommen til at læse i over hundrede tusinde af personlige indlæg på vores anden hjemmeside - Forum for Stoffskiftesykdommer i Norge.

Bookmarks

Regler for indlæg