Det ved jeg ikke, om vi er. Desværre meddeleler TDC at
"Webstedet er nedlagt". Det må næsten have været sket for ikke så længe siden...
Det er derfor, at jeg altid gemmer sørme, hvad jeg finder af vigtige oplysninger. Ellers er det pist væk en dag, som om der vitterlig var noget "under gulvtæppet".
Kan du huske, hvad det var for et websted og hvad det handlede om? :-k
Det jeg fandt ud af er, at det handler om en ældre mand
Heine E. Pedersen, som i år 2002 har taget imod et tilbud om influenza-vaccine, og som følge deraf (vaccinen er konserveret med
kviksølv) har han udviklet en progressiv polyneuropati (nervebetændelse) i både hænder og fødder, samt haft "uforklarlige" blodpropper i hjernen og det ene øje.
Hans egen beskrivelse ligger på hans hjemmeside:
Guillain-Barré Syndrom (GBS = polyradiculitis) - artikel under overskriften:
Bivirkninger efter influenza-vaccination. Desuden har han også skrevet til sitet
Bedre Medicin, hvor han, under overskriften
"Influenzavaccine og nervebetændelse" meddelte de konsekvenser, influenza-vaccinen medførte for ham.
Det ser ud til, at Heine Pedersen er flyttet til Grækenland et par år efter denne skæbnesvangre vaccine - og beskriver her, hvad han selv har fundet ud af muligheden for at lette sine smerter, dog uden at blive rask af det....
Var det, i denne sammenhæng, at du havde nævnt Heine Pedersen med i denne tråd? Hans personlige beretning kan læses
her ('Polyneuropati efter Influenza-vaccination'). Jeg håber inderligt, at det ikke er fordi han ikke er mere, at hans websted er nedlagt. Hans græske mailadresse er, i hvert fald, "død". Tænk bare, at få sit liv forpestet og måske forkortet af at blive vaccineret.
Hvilke forbandede idioter kan finde på at konstruere en vaccine med kviksølv?!
Og det er ikke det værste, idet en del af de "obligatoriske" vacciner til
spædbørn og børn - indeholder også kviksølvforbindelser. Intet under, at folk mister tillid til børnevacciner. Hvilken forbandet idiot kan finde på det?
Det er ved at dæmre for mig, at der er en meget stor konflikt ved at komme til syne - afgørende konflikt mellem de rettigheder/tillid lægerne og medicinske forskere ellers gør krav på - og deres reelle indsats, som netop undergraver disse værdifulde bånd til befolkningen.
De handler, simpelt hen,
ikke i overensstemmelse med den styrke, hvormed
de ellers selv afkræver, at blive stolet på og værdsat af deres patienter, patienternes pårørende og den brede befolkning...
Medicinere, farmakologiske forskere osv. - de er ingen helgene! Jo hurtigere vi indser det, jo bedre. #-o