Viser resultater 1 til 14 af 14
Emne: Biddis Fatburnings-suppe
-
24-09-05, 12:44 #1
Biddis Fatburnings-suppe
Hej Tøser
Jeg vil uden skam i livet tilstå, at jeg først starter på Biddis suppe nu på mandag. Med denne fuldkommen idiotiske livsførelse der hersker i min tilværelse når opgaverne hobber sig op - kunne jeg ikke handle ind i tide og nu vil jeg gribe det an strategisk.... handle ind i dag til en hel uge og køre "projektet" igennem uden afbrydelser.
Jeg vil skrive lidt om det her hver dag og hvis andre hopper med på suppeterrinen - kan I være med her eller starte egen info-tråd.
Jeg er i forvejen ikke nogen grovæder og helt ekset med grøntsager i enhver form - jeg har ikke noget problem med at køre på en "ensidig" kost en uge ad gangen hver 3. eller 4. uge.
For mit vedkommende er det i hvert fald sådan, at jeg har lige konstateret, at hvis jeg ikke bringer mine mål ned i nærheden af, hvad de befandt sig for 5-6 år siden - kan jeg lige så godt lægge mig til at dø.... Den indvirkning mit stigende omfang har på mit humør og min livslyst er så stor og så definitiv - at der ikke er anden udvej.
Jeg vil simpelt hen IKKE ende mit liv som jeg begyndte - gruuuumt overvægtig.
Knus
Anina"Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright
-
25-09-05, 10:39 #2
HUUUUUUUUUUUUUUUULK!! :smt044
Oprindeligt indsendt af Biddi (et andet sted)
Knus
Anina"Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright
-
25-09-05, 14:06 #3
Stærkt Anina. Held og lykke, og al den styrke du behøver.
Jeg glæder mig til at høre, om det virker.
-
25-09-05, 19:29 #4
Kære Anina
Jeg har det lissom dig med hensyn til humør/livvidde...
Hvem i alverden har sagt, at tykke mennesker er glade mennesker?
KH
SallyCarpe Diem
-
03-10-05, 17:29 #5
Hej Linda
Hvordan går det er du igang med suppen?
Hvormeget vil du gerne smide?
Jeg vil gerne følge med i din kamp
Knus BiddiBiddi fra Bornholm
-
03-10-05, 17:35 #6
Kære Biddi!
JEG ville gerne tabe mig 5 kg og det skal osse nok lykkes mig, når jeg begynder at følge Joannas positive tænkning...
I mellemtiden håber jeg, at I andre nyder Jeres suppe!
KH
SallyCarpe Diem
-
03-10-05, 17:41 #7
Hej Biddi
Nej, jeg er IKKE igang endnu....
Hmm.... Skal altså ha' taget mig sammen snart
Hø-hm, drømmen er 9-10 kg
Knus
Linda
-
03-10-05, 17:44 #8
Kære Linda
10 kg = 10 uger = 2 1/2 måned = 70 dage
Tag en dag ad gangen - gå een tur ekstra efter aftensmaden - spis et halvt stykke mad mindre til frokost minus een kartoffel plus sovs mindre om aftenen...
Gid det var så nemt....
KH
SallyCarpe Diem
-
04-10-05, 09:21 #9
Hej Sally og Linda
Det er godt regnet ud Sally,hvis bare det var så nemt.
Sidst jeg var i suppeterinen, da var det november og skide koldt.
Jeg fik hurtigt min figur igen,men den her overgangsalder kors hvor jeg forbander den,jeg kan ihvertfald ikke spise noget længere uden det sætter sig på hofter og lår.
Jeg mindes med længsel da jeg var 30 og folk bekymrede synes jeg var for tynd!
det er jeg ikke længere desværre
men her er stadigvæk et herligt sen sommer vejr,så suppen blir på hylden lidt inu
Gad vide hvordan det går Admina?
Knus BiddiBiddi fra Bornholm
-
04-10-05, 10:54 #10
-
04-10-05, 13:23 #11
Kære Admina
Tjaaa, billeder siger jo meget mere end ord, men giv nu ikke Biddis suppe skylden for at du står med det ene ben i graven, at du har glemt at få hoveddørsnøglen med og må bryde ind i huset med hovedet først med efterfølgende hovedpine til følge og at du ældes før tid!
KH
SallyCarpe Diem
-
04-10-05, 15:05 #12
Kære Admina!
Hvordan er det liiiiige, at dine smilies skal tolkes????
Slanke-knus fra
Linda
-
04-10-05, 15:08 #13
Kære Linda
Nu ved du jo godt, at vi ikke må bruge ironi, men lægger Admina ikke selv op til det?
KH
SallyCarpe Diem
-
04-10-05, 15:23 #14
Kære Sally
Jo - enig!
Kunne nu ikke lade være med at grine, da jeg så rækken af "nær-døds-smilies"!
Kh
Linda
Bookmarks