Viser resultater 1 til 11 af 11
Emne: Jeg har syndet :-)
-
28-05-05, 20:06 #1
Jeg har syndet :-)
I fryseren havde jeg 300 g Gran misto in pastella - mix af rejer, små blæksprutter og blæksprutteringe i beignet-dej.
Jeg kogte dem i fritureolie og delte dem i to portioner, dryssede salt på og serverede den ene for min mand - den anden var til mig.
Med friskpresset citronsaft en (fed) himmerigsmundfuld.
Undskyldningerne var to : jeg havde ikke spist siden frokost og det er lørdag aften.
150 g giver 2 kg ekstra i morgen - forstå det, dem der kan! Men kors hvor smagte det godt!
KH
SallyCarpe Diem
-
29-05-05, 08:45 #2
Kæreste Sally
Livet er for kort til ikke at synde, jeg håber at smagen i går overskygger de ekstra kiloJeg plejer at sige livet skal leves, og vi kan ikke hele tiden gå og tænke på kalorier og økomad - for økomad og kalorielet var det vel ikke søde Sally
Knus JS
-
29-05-05, 13:11 #3
Kære Sally!
Godt at læse, at andre også oplever Syndefaldet ind i mellem!
JS har ret - livet er for kort til aldrig at synde...
Dine forskellige opskrifter lyder simpelthen så lækre!!
Det var bare det, jeg ville sige. Hej!
KH
Linda.
-
19-07-05, 19:47 #4
Hejsa.
Ja jeg høre også til dem der synder . JEG HAR LIGE GAFLET EN STOR VAFFELIS. MUUUMS. Knus Jeanne.
-
25-07-05, 08:49 #5
Hej Alle!
For mit vedkommende har hele ferien (3 uger!!!) været én stor synd i forhold til mad og drikke...
Hvad vægten siger til det nu, vil jeg slet ikke se på!
Men lækkert - det var det!
Knus,
Linda.
-
25-07-05, 08:58 #6
Hej Alle
Og jeg tog på grillbar i går. China-Grill.
Jeg stod midt i rengøringen og gad bare ikke begynde at svine køkkenet til og lave noget mad.
Nogen gange passe mit humør også til lugten af friture!
Knus
Barbara
-
01-08-05, 12:37 #7
Kære Alle
Nogen gange passe mit humør også til lugten af friture!
Vi har også i ferien spist mange store vaffelis mumms Jeanne og flere gange jordbær med vanillecreme. Men som jeg har skrevet før er det med vægten ikke noget problem jeg bevæger mig meget også i ferien, og med et godt stofskifte, stiger vægten næsten aldrigHi Hi jeg skriver det ikke for at gøre jer misunddelige
Knus og kram
JS
-
01-08-05, 19:15 #8
Hej Js
kender godt det med forbrændningen
, men du må jo også være klar over at lige pludselig så sætter det sig
så spis du bare løs så længe du kan :mrgreen: det gør jes selv knus Laura
ha ha
Hvor intet vover intet vinder
-
01-08-05, 21:40 #9
Kære søde Laura
Ja jeg kan godt se fra billedet at du holder den slanke linieog måske får du ret :twisted: at lige pludselig så er det sket med den gode forbrændning, men jeg sidder ikke så meget, andet end når jeg trykker taster her. Men jo flere indlæg.......så det skal jeg måske begynde at tænke over
Aftenkram til dig
JS
-
01-08-05, 21:46 #10
Hej JS.
Man skal være god ved sig så længe man har sig, så nyd livet søde. STORT KNUZZZ fra Jeanne. :smt008
-
01-08-05, 22:00 #11
Kære Jeanne
Jeg har en utrolig sød tand, og jeg synes den bliver større og større med alderen, men jeg kan jo tåle det endnu, selvom Laura mener at det kommer med alderen, hvornår det så mon erjeg har jo rundet et par skarpe hjørner
Du har fået lavet en flot hjemmeside, og man kan se at du har en dejlig familie jeg er ikke færdig med at kiggedet er hyggeligt at lære dig at kende også på den måde.
Kærlig aftenkram
JS
Bookmarks