Viser resultater 1 til 4 af 4
    Registreringsdato
    Feb 2005

Icon5 Hvorfor er kvinder altid så trætte?

HVORFOR ER KVINDER A-L-T-I-D TRÆTTE !?

Manden og konen sad og så fjernsyn. Konen sagde: "Jeg er træt, og det er ved at være sent. Jeg tror jeg går i seng."

Hun gik ud i køkkenet for at lave sandwiches til næste dags frokost, tømte popcornskåle, tog kød op af fryseren til den efterfølgende dag, så efter hvor mange cornflakes der var i pakken, fyldte sukkerskålen op, satte tallerkner og skeer på bordet, og gjorde kaffemaskinen klar til at brygge.

Så lagde hun noget tøj i tørretumbleren,satte en ny vask over,strøg en skjorte og syede en løs knap fast. Hun samlede aviserne op, der lå på gulvet, samlede noget legetøj sammen,der lå på bordet og lagde telefonbogen ned i skuffen.

Hun vandede blomsterne, tømte en vasketøjskurv og hængte et håndklæde til tørre. Hun stoppede ved skrivebordet og skrev en seddel til skolen, lagde småpenge frem til børnene og samlede en bog op, der havde gemt sig under en stol. Hun skrev et fødselsdagskort til en veninde og satte et frimærke på kuverten, skrev en huskeseddel og lagde begge dele ved siden af sin pung. Så vaskede hun sit ansigt, tog natcreme på, børstede sine tænder og redte sit hår.

Manden råbte inde fra stuen: "Jeg troede, du var på vej i seng". "Jeg ér på vej" sagde hun. Undervejs hældte hun vand i hundens vandskål og lukkede katten ud samt sikrede sig, alle dørene var låst. Hun så ind til børnene, slukkede deres læselamper, hængte en bluse op på en stol og lagde nogle beskidte sokker til vask.

Hun sludrede kort med et af børnene, der sad oppe og lavede lektier. I soveværelset stillede hun vækkeuret, lagde tøj frem til næste dag og tog sengetæppet af sengen. Hun skrev endnu tre ting på huskesedlen.

På det tidspunkt slukkede manden for fjernsynet og sagde til sig selv "nu vil jeg gå i seng" - og det gjorde han.

Da han rammer sengen, kan han ikke fatte, at lillemor ikke er oplagt til sex!!!!

Som en hyldest til kvinder skal du sende dette til 4 andre fænomenale kvinder du kender.

Kilde: ukendt (fundet" på Nettet )

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    72

Standard Prisen på en hjerne.....

Pårørende til et alvorligt sygt familiemedlem er samlet i opholdsstuen på hospitalet. Lægen kommer ind, ser træt og dyster ud.

"Jeg er bange for jeg bringer dårligt nyt" siger han og ser på de ængstelige ansigter. "Det eneste håb der er tilbage for patienten på dette tidspunkt, er en hjernetransplantation. Det er en vanskelig og risikabel proces, og De skal selv betale for hjernen".

De pårørende sidder fortvivlede og tavse. Efter nogen tid spørger en af de pårørende - "OK, hvor meget koster en hjerne".

Lægens ansigt lyser op og svarer - "30.000 kr. for en mandehjerne, og 1.200 for en kvindehjerne".

Stemningen bliver lidt pinlig. Mændene i værelset forgæves prøver at lade være med at smile. Omhyggeligt undgår de øjenkontakt med kvinderne, men de kan ikke skjule et veltilfreds udtryk i ansigtet. En af dem, ude af stand til at styre sin nysgerrighed, spørger om det, alle de øvrige mænd også ønsker at vide - "Hvorfor koster en mands hjerne så meget mere?"

Lægen smiler overbærende - "Det er standardpris for en ny hjerne. Priser på kvindehjerner er lavere, fordi kvindehjerner hjerner er altid brugte."

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Alder
    72

Icon_30 Re: Hvorfor er kvinder altid så trætte?

Har det aldrig undret dig, hvordan en kvindes hjerne fungerer?

Hmm.... i så fald er det omsider blevet forklaret via en letforståelig illustration:

Hver enkel af de små, blå kugler står for en opgave, der skal udføres, en beslutning der skal tages eller et problem, der skal løses. Derimod skal der ikke flere end to kugler, til at holde mænd fuldt beskæftigede...

(Tak for billedet, Zuzan )

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Alder
    72

Standard Re: Hvorfor er kvinder altid så trætte?

A man's brain could be described like this: In the left side, there is nothing right, and in the right side, there is nothing left!

Når far er syg går verden totalt i stå... Familien underrettes, job aflyses, TV køres ind i soveværelset og alle er stille.

Når mor er syg er middagen 10 minutter forsinket....!

Så skabte Gud æslet og sagde til det: du skal kaldes et æsel. Du skal knokle dagen lang og blive kaldt dum som tak. Du skal blive 20 år gammel.

Æslet svarer: Argh, det lyder ikke som et godt liv. Kan vi ikke sige at jeg skal blive 5 år? Gud accepterede.

Så skabte Gud hunden og sagde til den: du skal kaldes en hund, leve som et underkastet dyr, leve af rester ved middagsbordet og passe på huset. Du bliver 35 år gammel.

Hunden svarer: Kan vi ikke sige at jeg skal blive 15 år? Gud accepterer.

Så skabte Gud papegøjen og sagde til den: du skal kaldes papegøje. Du skal sidde i et hjørne af stuen og gentage alt hvad folk siger, til stor irritation for alle. Du skal blive 75 år.

Papegøjen siger: Kan vi ikke nøjes med at jeg bliver 50 år? Gud accepterer

Så skabte Gud manden og sagde til ham: du skal være et menneske, manden, du skal leve det gode liv. Du skal være klog og intelligent og du styrer og bestemmer over denne verden. Du skal leve i 20 år.

Manden svarede: det lyder som et rigtig godt liv, men kan det ikke vare lidt længere? Kan jeg ikke få de 15 år æslet ikke ville have, de 20 som hunden afslog og de 25 år papegøjen ikke havde lyst til?

Gud accepterede...

Derfor lever manden et dejligt liv indtil han bliver 20. Så bliver han gift. De næste 15 år knokler han. Så får han børn, lever af rester fra bordet og passer på huset de næste 20 år. De sidste 25 år sidder han i hjørnet af stuen og gentager alt hvad folk siger, til stor irritation for alle....
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Tags for this Thread

Bookmarks

Regler for indlæg