Citer:
Oprindeligt indsendt af Admina
Hej Lotte
Sidst i juni er lang tid, men ikke lang nok til at glemme dig. Og så kommer man til det punkt, der hedder "ingen nyheder er langt fra nødvendigvis gode nyheder". Den lange tavse tid fra et livsstykke som du kan få een til at undres om alt er som det skal være eller om der er grund til at bekymre sig..... med eget liv, kæreste med børn og et travlt job er alt muligt.
Håber du snart kan svare og berolige.
Knus :)
Admina
Hej Admina
Tja, intet nyt er jo nødvendigvis ikke altid godt nyt. Jeg har sørme ikke glemt dig/jer, men der er så meget..........
Min O.A. er der ikke så meget at byde ind med :) den er jo som den er. Der er okay dage, også er der sorte dage. Ikk´? :)
Så er der jo alt det andet du hentyder til.....
Suk........ Eget liv, kæreste med problembørn, travlt job, osv....... Nu er der så kommet et mere oveni!! Jeg har ad omveje fundet ud af at kæresten har rod i økonomien. Dette på grund af gammel gæld med sin ekskone OG at han i 3 år har valgt at betale for sin ene datters efterskole + lommepenge og transport (4500 kr. pr. md.) hvilket betyder at han nu i over 3 år har ladet være med at indbetale til flere financeringsselskaber. (Han var også arbejdsløs, men har lige p.t. et sæsonjob på 5 mdr. som slutter om en uge) Dette har medført en gæld som han ikke engang kan afdrage renterne af......
Alligevel synes han at børnene skal have store lommepenge, og at den yngste også skal på efterskole på samme udgifter. Skidt med at hans eget liv ender i et bundløst hul.... Siger han. Jeg prøvet at forklare at hans liv også er mit liv, og at hvis vi skal have en fremtid sammen må vi finde en løsning. Jeg får kun nogle lidt vattede svar som jeg ikke rigtig kan bruge til noget.....
Jeg aner efterhånden ikke hvad jeg synes om det hele???? Jeg elsker ham meget højt og kan ikke forestille mig en fremtid uden ham, men jeg synes ikke jeg har en glad hverdag mere. Der er hele tiden store problemer med enten det ene eller det andet af hans ting.
Ting som jeg finder ud af sådan lidt pø om pø, for han holder kortene tæt ind til kroppen, og fortæller bestemt ikke mig noget. Jeg må trække det ud af ham, også ved jeg endda ikke om han fortæller mig sandheden?
Så jeg ved ikke hvad jeg skal?
Håber du fik lidt indblik i hvorfor jeg er så "tavs" for tiden søde Admina.
Tak for interessen :)
Knuser fra Lotte