Hej Jeanne http://www.langkawi.dk/midis/163.gif
Er det ikke nu snart, at du skal være mormor? Hvordan går det med det vordende forældrepar?
Knus :D
Admina
Printable View
Hej Jeanne http://www.langkawi.dk/midis/163.gif
Er det ikke nu snart, at du skal være mormor? Hvordan går det med det vordende forældrepar?
Admina
Kære Jeanne
Ja, det er længe siden, vi har hørt fra dig - håber alt er vel? :D
KH
Sally
Kære Jeanne
Åh, jeg troede, at når der var noget nyt på denne tråd, så var det fordi du VAR blevet mormor!!
Håber, at alt går vel?
Knus
Linda
Hej til jer alle.
Nej jeg er ikke blevet mormor endnu, men min datter har det rigtig godt, og alt er som det skal være, hun har lige været til jordmoder og den lille vejer 2,2kg nu, og fødslen er omkring den 19nov, puha jeg kan næsten ikke vente længere. Stor knuzer fra Jeanne. :smt008
Kære Jeanne
Mit "lille" barnebarn er nu blevet 4 mdr. og vejede 9 kg. på "fødselsdagen"...
Og det udelukkende på mors mælk! :shock:
Knus
Linda
Kære Jeanne!
Ventetiden er lang - men dejlig! Jeg håber, at du får "lov" til at være mormor på fuld tid! :D
Kære Linda!
FLOT - jeg håber din datter fortsætter med at amme længe endnu - børnene har bare så godt af det på alle måder - og de bliver også mere intelligente ( min datter er ret knøw - men om det er modermælken indtil hun var 14 mdr. der har gjort det, ved jeg ikke... :roll: )
KH
Sally
Kære Sally
SELVFØLGELIG er det da modermælken OG dine gode gener!!! :D :D :D
Kære Jeanne!
Jeg kan godt forstå, at du glæder dig!
Og hvor er det dejligt, at alt går, som det skal! :D
Knus
Linda
Hmm...... stakkels Markowitch i så fald :?Citer:
Oprindeligt indsendt af Sally
Han har aldrig nogensinde fået andet indenbords end NAN http://www.langkawi.dk/midis/157.gif da han var spæd og sålænge det varede.....
..... han nægtede ganske enkelt at lade sig amme. Det gik ikke hurtigt nok, rigeligt nok og i det hele taget skulle man "arbejde for føden", og de var han ikke indstillet på http://www.langkawi.dk/midis/47.gif. Der skulle to ekstra huller i flaskesutten, før han ville spise - men så gik han også til dèn med krum hals - flasken var tømt på ingen tid....
.....gad vide hvad der ville så være af ham, hvis han så ovenikøbet var ammet, når selv uden mener jeg ikke der fattes noget i dag man ellers kunne henføre til den manglende amning.
Knus :)
Admina
Godt admina.
Jeg har altså også to kloge og intelligente døtre, som osse er startet med sutteflasker. Allomin, hed det vist :)
Ja den lille startede endda med sondemælk, hvilket siges at være meget værre en "bare" at være flaskebarn :) Og hun er simpelthen det klogeste, smarteste, sødeste og bedste barn =D>
Stort smil fra Bodil.
Hej allesammen. jeg er ked af at i ikke har hørt fra mig længe, men jeg har skiftet internet og det har desværre taget sin tid. Men men jeg kan fortælle at jeg er blevet mormor til en dejlig pige, det blev jeg den 27/11 kl 0220, hun vejer 3650 og er 53cm lang, min datter havde desværre en hård og langtrukken fødsel som endte med kejsersnit, hun mistede en del blod og måtte en tur på intensiv hvor hun fik 4 poser blod, men på trods af det er den lille familie ved godt mod og lillepigen trives, hun har dog tabt sig 125gram men det er meget normalt i starten har de fået af vide, mormor ja hun er jo ræve stolt og er ved at købe sig fattig i alt muligt til babysser, jeg kan ikke lade være hun er så dejlig. Jeg håber i alle er ved godt mod og har gang i juleforberedelserne. Stort knus fra en nybagt mormor Jeanne. :lol:
Stort til Lykke med dit dejlige barnebarn...
K.h.
Joanna
Kære Jeanne
Tillykke tillykke med din nye tittel
Jeg forstår du er "rævestolt". Hvor er det godt at alle har det godt, efter en så traumatisk fødsel. Det er jo ofså svært at være ked at det, når der ligger sådan en dejlig lille pige i vuggen.
Min egen guldklumt er nu 4 1/2 måned og har mere end fordoblet sin fødselsvægt. Hu er bare så skøn, og når hun ikke smiler sødt eller pludrer, skriger hun bare så højt, at man bliver helt forskrækket. Hun har verdens smukkeste øjne og så har hun temperament.
Du har ber så meget at glæde dig til, og du vil sikkert købe dig fattig inden længe. Jeg er begyndt at holde lidt igen, for de har såmænd tøj nok til tre.
Et stort tillykke og en krammer :smt055
Kip
Hejsa.
Tusind tak, I dag er vi lidt nedtrygte fordi min datter er på operationsbordet hendes sår var begyndt at væske, så de må åbne igen for at rense det og sy det om, men efter det hun har været igennem er jeg sikker på at hun nok skal komme hurtigt på højkant igen. Stort knuz til alle fra Jeanne. :D
Kære Jeanne
Det er lidt hårdt for din datter og jer som holder af hende.
Selvfølgelig klarer sin datter sig godt. Hun har jo en masse at gæde sig over og komme hjem til. Som du skriver har hun jo været iegennem det var værre.
Din datter er måske lidt sårbar, når hun lige har født, men med den SUPER mormor, der er i familien, bliver det ikke svært at komme ovenpå igen. Der vil jo altid være et sted, hvor den lille famile kan hente støtte og hjælp.
Held og lykke :)
Knus Kip
Hej Kip.
Min datter er kommet hjem fra sygehuset, og er i fuld gang med at indrette sig med sin lille pige, der har været mange gæster både på fødegangen og efter hun er kommet hjem, alle vil jo gerne se den lille nye, min datter er træt for hun er jo ikke vant til at skal op om natten, men sådan er det jo. Det er underligt men jeg fatter stadig ikke at det er mit barnebarn, og når jeg sidder og ser på min datter når hun sidder med hende, kan jeg ikke forstå at hun er blevet mor, men det kommer nok når der er gået et stykke tid, en ting er i hvertilfælde sikkert, hun er bare så dejlig vores lille nye barnebarn. Stort knus fra Jeanne. :D
Hej Jeanne :D rigtig tilykke med dit lille barnebarn hurra hurra knus laura :smt061
HEJ jEANNE :D
Et stort tillykke også fra mig,sådan en fødsel er et mirakel hver gang :roll:
Knus Biddi :D
Kære Jeanne
Jeg havde det ligesådan. Det er stærke følelser der kommer frem. Du kan bare glæde dig.
Det går bare så hurtigt. Min Lille " Møvs" Trine bliver fem måneder den 15 december. Hun er rigtig buttet og nuttet.
Dit lille barnebarn er så lille og ny og så dejlig. Jeg kan levende se dig, din datter og den lille pige.
Selvfølgelig er din datter træt. Min datter var også træt, og så var hun lidt " pirrelig", men det er gået over.
Jeg skal ind til dem nu.
Vi ses.
Knus Kip
Hejsa allesammen.
I dag har jeg været på besøg hos mit lille barnebarn, jeg fik lagt hende i armene med det samme, og der steg en vidunderlig føelse af varme op i min krop, at sidde der med et så vidunderligt lille væsen der næsten putter sig ind til mormor, jeg havde øjenkontakt med hende og hun smilede til mig så jeg blev helt blød i knæene, jeg fik lov til at skifte hende, hvor var det skønt, men man kan godt mærke det er længe siden at jeg selv har haft små børn, men det gik da godt, selv om jeg var bange for at hun skulle ryge ned af puslebordet når hun drejede sig hi hi. hun kom også i bad medens jeg var der, hun så helt salig ud, man kunne se hvor hun rigtig nød det, bagefter puttede hun lidt hos mormor igen, men så var hun også blevet træt af alt det nusserri, ja det er ikke sådan at være ny og hele familien elsker hende højt. forøvrigt skal hun hedde Victoria Mariia Vestergaard.
Jeg slutter for nu, efter en dejlig dag med min elskede lille trunte. :D
Kære Jeanne
Hvor vidunderligt at mærke, hvor meget du elsker det lille vidunderbarn. Sikke et sødt navn de har fundet frem til. Vores lille barnebarn kom til at hedde Trine.
Jeg oplevede i g¨år, at mit barnebarn blev bange, da hun så mig og det var ikke en rar fornemmelse, men det gik heldigvis hurtigt over igen. Jegtro hun følte sig meget lille, da hun jå på gulvet og " Store mig" kom og bøjede mig ind over hende. Pyt, så ved jeg at jeg ikke skal gøre sådan en anden gang.
Håber din datter er kommet sig helt efter alle " strabasserne".
Skal du være sammen med dit lille barnebarn juleaften?
Dejligt med lidt mormorsnak.
Knus Kip
Kære Kip.
Ja det sker nok også for mig, at hun bliver bange men sådan er det jo, Trine er også et rigtig sødt navn, nej desværre jeg skal på arbejde juleaften, men så skal jeg have hele flokken nytårsaften det glæder jeg mig til kan du tro. Stort knus fra Jeanne. :D
Hej Alle :D
Jeanne har bedt mig om at sætte billedet af hendes barnebarn ind.... Det fremsendte billede er ikke særligt stor og gengives her i "original" størrelse. Derfor nytte det ikke at klikke på for at forstørre...
http://img209.imageshack.us/img209/4646/jeannes3bd.jpg
Jeanne :D , et stort tillykke med dit barnebarn :D
Kære Admina og alle i andre.
Tusind tak, Jeg syntes jo at i allesammen skulle se mit lille vidunder, er hun ikke sød, hun var nede hos mormor i går sammen med mor og far, og vi havde en rigtig god dag, hvor jeg dog nød at have hende hos mig. min datter og svigersøn fik sig en ordentlig skraver på sofaen, mens jeg hørte efter Victoria for hun har desværre vendt op og ned på nat og dag hi hi, så hun holder dem med selvskab hele natten. Stor knuz fra Jeanne :D
Jow, Jeanne :DCiter:
Oprindeligt indsendt af Jeanne
Det er hun.... hvis du dog sender det samme billede igen, bare i "løs vægt", vedhæftet mailen istedet for "i" mailen - vil jeg kunne sætte det ind således, at man vil kunne klikke på det og se det større end det er muligt nu.
Admina
Kære Jeanne
Hvor er hun dejlig!
Jeg kan bare slet ikke finde ud af det med billeder. Billederne ligger på min mands PCèr så. Vi må se...........
Knus Kip
http://img210.imageshack.us/img210/5...00073bl.th.jpg
(klik på billedet for at se det større)
Hej allesammen.
I dag er Victoria blevet vejet, og har taget 100gr på på en uge det er da meget pænt, hun trives og bliver sødere og sødere jeg kan bare sidde med hende hele tiden, og sikke nogle smil hun kommer med allerede, man bliver da helt blød om hjertet. Hav en god dag allesammen knuzzz fra Jeanne. :D
Hej Jaenne :D sikken en dejlig lille pige ,hun er så smuk ,jeg kan godt forstå at du er stolt af hende knus laura :smt061
Hej Jeanne
Sikke et lille vidunderbarn. Hun er bare så "nuttet"
Knus Kip
Victoria med morfar :smt058
(klik på billedet for at se det større)
http://img358.imageshack.us/img358/7...oria1ln.th.jpg
Hej allesammen.
Så vil jeg fortælle lidt om lille Victoria, hun vejer lige omkring 4kg nu, og er en lille vågen pige, smiler utroligt meget, og er meget intereserret i mit julepynt med lys i, jeg syntes tiden går stærk og at jeg kan se hvordan hun vokser for hver gang jeg ser hende, hun er en rigtig lille tutternas. Stort juleknuz fra Jeanne. :D
Hej Jeanne :D ja tiden går atl for hurtig ,det er bare med at suge alt det nye indtryk ind og bevare det i sit minde, 8) de bliver hurtig store ,det kan jeg selv se på mine børn og børnebørn.Så nyd den lille bettemus og giv hende alt den mormor kærlighed som du formår at give. :wink: knus laura :smt061 jul03
Hejsa Allesammen.
Her er lidt nyt om mit lille barnebarn Victoria, hun er nu 2 måneder og vejer 5kg, hun er en glad lille pige som følger med i alt hvad der foregår omkring hende, hun smiler og pludre meget, og elsker sutteflasken den kan bare ikke blive serveret hurtigt nok når hun er sulten, jeg får sat et billede ind så i kan se hvor stor hun er blevet. Knus fra Jeanne. :D
Hej Jeanne
Dejligt at høre det gåt godt med dit barnebarn. Jeg vil også gerne høre hvordan du har det. Det er ved atvære længe siden.
Knus Kip
Her er så det lille vidunder og sin mormors øjesten :DCiter:
Oprindeligt indsendt af Jeanne
http://img460.imageshack.us/img460/4...edbaby27yk.jpg
P.S. Jeanne.... I må få rettet datoen i Jeres kamera... Hun er jo blevet født d. 27. november 2005 ....hmm.... det passer ikke helt med den dato billedet viser....9 dage før hendes fødsel, eller er det mig som skal have nye briller :?
Hej Jeanne :D hvor er hun dog yndig og sikken nogle øjne, kan godt forstå at du er stolt af hende knus :smt061 laura
Hej Jeanne
Sikke en dejlig lille trold...
Knus
Joanna
Skøt med endnu et lille vidunder. Jeg kan godt forstå du er lykkelig og stolt.
Knus Kip
Hej Allesammen.
Så fik jeg taget mig sammen til at skrive en lille hilsen til jer. Jeg har desværre ikke været så aktiv, jeg har haft nye angst anfald i en længere periode og har startet op på mere medicin, samtidig har jeg været så uheldig at falde på vej hjem fra arbejde og har skadet min højre arm og skulder, så jeg har ikke kunnet arbejde i to måneder og ved heller ikke om jeg kommer igang igen. Så det er den rene elendighed her i øjeblikket, mht mit lille barnebarn Victoria er ni måneder nu og bliver en lang pige, hun vokser og trives, det er skønt at se hende vokse op. Jeg håber i allesammen har det godt. Stor knuzer fra Jeanne :)
Kære Jeanne
Hvor er det dejligt at høre fra dig, og at dit barnebarn trives. Mit barnebarn er nu 15 måneder og en rigtig " tyksak", men jeg elsker hvert eneste gram af det barn. Skønt med de kære små!!!!!!!!!
Det er da ikke så godt, du går og har det dårligt både fysisk og psykisk. Håber du vil skrive til os og fortælle lidt om hvordan det går! Som du ved er vi jo nogle stykker, der med hver vores erfaringer, måske kan bidrage til at du får det lidt bedre. Der er ikke nogen der burde have det som du, og jeg synes det er synd for dig.
Måske husker du mig bedre som Kip?
På forhåbentlig snarligt gensyn
Knus Bea
Kære Bea.
Jeg skal nok prøve at skrive lidt mere til jer, for jeg har da tænkt på jer herinde, men det er svært at tage sig sammen når man har det rigtig dårligt, jeg skal til læge den 28 august igen til kontrol, så må jeg se hvad hun siger, mem tusind tak fordi du skrev til mig. Knus Jeanne
Kære Jeanne
Jeg kan godt forstå, det er svært og få skrevet, men det skal selvfølgelig også være når du har overskud til det. God bedring :smt056
Knus Bea