Re: Beas D-tox Spa "Dagbog"
Jeg er stadig meget glad for min d tox spa. Alle mennesker med forskellige sundhedsmæssige problematikker burde have adgang til d tox behandling. Det har alle også, men det kan jo være en dyr affære. Mit råd vil være at prøve at leje en d tox spa af en behandler de første gange. Det koster 150 kr. pr gang hos min akupunktør. Efter 6 til 8 gange skal der helst være en mærkbar effekt på ens sygdomsbillede, ellers må man nok erkende at det ikke hjalp i lige netop dette tilfælde. Dog vil jeg sige at alle har godt af en afgiftning og et bedre blodomløb. Husk at tage ekstra vitaminer og mineraler når i starter behandlingerne. Der drænes ikke kun for affaldsstoffer, men også lidt for vitaminer og mineraler.
Hvis det er muligt at gå sammen med andre om køb af d tox spa ville det jo være en fordel med hensyn til prisen. Se Linket i et af mine første indlæg.
Var til frisør den anden dag, som var meget imponeret over mit sunde hår. Hun kunne rede mit lange hår igennem uden brug af balsam og det er ikke helt almindeligt. Mit hår plejer at være spaltet og slidt, men nej, nu er det pludselig blevet så sundt så sundt. Mine negle er også blevet stærke og flotte. Min akupunktør bekræftede at alle der jævnligt fik behandlinger fik sundt hår og sunde negle.
Akupunktøren anbefalede mig at rejse mig op ca. hver femte minut under behandlingen, grundet en ændring af frekvensen. En ændring af sekvensen betyder at andre områder i kroppen bliver berørt og det er godt hvis man har eks ryg - problemer. Jeg har prøvet og mærker tydelig aktivitet andre steder i kroppen end når jeg bare sidder ned. Jeg kunne mærke det sitrede helt oppe ved kravebenet hvilket jeg ikke har mærket før.
Jeg håber på et tidspunkt at kunne droppe nogle flere smertestillende tabletter. Pamolerne er jo næsten væk. Hvilket må sige at være meget fint set i betragtning af at jeg spiste seks pamol daglig i forbindelse med mine stærke smertestillende.
Som i se i ovenstående er der mange ting der er forbedret i min hverdag. Jeg er også mere glad og føler jeg har mere energi end før. Altså er almentilstanden forbedret og jeg lever en mere ” normal” tilværelse end jeg har gjort længe.
Jeg vender tilbage senere.
Bea
Jeg står nu op det halve af tiden ( 15 min), når jeg tager en behandling.
Kan virkelig mærke ekstra aktivitet i benen og helt ud i det tykke på lårene. Kan også mærke maven som jeg døjer lidt med og en klørren i det yderste lag fedt på ben, ryg og det øverste af armen. Jeg har slidgigt i min kæbe og mærker smerter i købe og øret. Smerterne/bivikningerne er forbigående,så det betyder ikke noget.
Forøvrigt så har jeg haft en brun leverplet i panden på størrelse med en enkrone. Den anden dag fandt jeg pludselig ud af den var væk. Om det har noget med udrensninger at gøre ved jeg jo ikke, men der bliver jo selvfølgelig også arbejdet med leveren og dens evne til at rense under en behandling.
Stå op, så meget du kan, når du tager behandlinger. Det er lidt hårst at stå op, da der er store buede forhøjninger i bunden af karret. Jeg tager en gulvskubbe til at støtte mig ved, da jeg ellers ikke kan stå op så længe af gange. Det ser sjovt ud for forbigående, men det virker...............................
Det skal også lige nævnes at jeg næsten aldrig sveder mere hverken om natten eller om dagen. Den ildelugtende sved er forsvundet, og jeg føler aldrig angt for at komme til at svede mere. Især synes jeg det er dejligt, at jeg ikke skal tænke på det, når jeg er på arbejde. Før i tiden svedte jeg ofte meget, gså når jeg skulle klædes om inden jeg gik i byen, hvilket gav mig problemer allerede inde jeg var kommet afsted. Det er så dejligt at være fri for den grimme gene.
Bea